Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2015

Ακατάλληλη ώρα για επίσκεψη στη Χώρα

Το περασμένο Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2015, γύρω στις 3 και είκοσι,  4 πούλμαν πάρκαραν κοντά στην αστυνομία και πάνω από 150 άτομα διέσχισαν  την Αγορά της Χώρας για να βρουν τη Θεοσκέπαστη να προσκυνήσουν.
Ήταν όλοι τους από ενορίες της Νέας Ιωνίας που ήρθαν μονοήμερη εκδρομή στην Άνδρο με αρχηγό τον  Μητροπολίτη Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας  κ. Γαβριήλ Παπανικολάου, έφτασαν με το πρωινό πλοίο, πήγαν στη Μονή Παναχράντου, μετά στην Μονή της Αγίας Μαρίνας και τώρα είχαν  μισή ώρα καιρό να προσκυνήσουν στη Θεοσκέπαστη και μετά να γυρίσουν στα πούλμαν και να προλάβουν το καράβι της επιστροφής

Μετά τη Θεοσκέπαστη, ξαναπέρασαν από την Αγορά και για λίγα λεπτά είπαν να κάτσουν για καφέ και να ψωνίσουν, αλλά τα περισσότερα μαγαζιά ήταν κλειστά και όσα ήταν  ανοικτά ετοιμάζονταν να κλείσουν.
Όσοι πρόλαβαν καρέκλα έκατσαν  και  όσοι πρόλαβαν ψώνισαν και στην τελική ανηφόρα για την αστυνομία, θαυμάζοντας τα αρχοντικά μας, συμπέραναν ότι πρέπει να είμαστε πλούσιοι και να μην έχουμε ανάγκη τον τουρισμό.
Με τους αρμόδιους συλλόγους σε κώμα,
με τους δυο τρεις καταστηματάρχες να κρατούν μυστική την επίσκεψη των πιστών και εμάς όλους να κοιμόμαστε, φαίνεται να είναι δύσκολο να σηκωθεί η Άνδρος από τη χρόνια νάρκη της.

Μπράβο Βαγγέλη.
Όταν - από το 90 ακόμα, μου έλεγαν στην Αθήνα ότι κάποια μεσημέρια επισκέπτες την έβγαλαν με μπισκότα από περίπτερο διότι ήταν όλα κλειστά, τους απαντούσα ότι ήταν υπερβολικοί.

Καλά τα λες εσύ αλλά πρώτα από όλους πρέπει να ενημερώνεται ο υπάρχων πρόεδρος του εμπορικού συλλόγου και με την σειρά του να ενημερώνει και τα καταστήματα...αλλά έτσι είμαστε στην Άνδρο μπορεί να ξέρω εγώ ότι θα έρθει κάποιο γκρουπ και να το κρατήσω για τον εαυτό μου και να μην το πω ποιο έξω και πάρει και ο άλλος ένα ευρώ όχι όλα δικά μου ζητάω ΣΗΓΝΩΜΗ από όλους σας για αυτά που λέω αλλά το έχω νιώσει στο πετσί μου επί σεις δεν κατηγορώ τον πρόεδρο του συλλόγου αλλά ας ξυπνήσουμε να είμαστε μια γροθιά ΕΥΧΑΡΗΣΤΩ.

Boul_boul είπε...

Μερικά πράγματα δεν αλλάζουν...

Ανώνυμος είπε...

Να σκεφτούμε μόνο αν κάθε ένας από τους εκδρομείς μεταφέρει τις εμπειρίες έστω σε έναν φίλο του, πόσους επισκέπτες θα έχουμε χάσει αυτόματα...

Για να βάλουμε τα πράγματα σε κάποια τάξη, προτίστως έπρεπε οι πουλμανατζήδες οι οποίοι σίγουρα ήταν ενημερωμένοι από μέρες για την εκδρομή, να είχαν ειδοποιήσει ότι το Σάββατο το μεσημέρι θα έρθουν 200 άτομα και να είχαν κανονίσει. Φαντάζομαι ότι και οι εκδρομείς θα ήταν ήσυχοι ότι θα ήταν κανονισμένο πού θα φάνε το μεσημέρι.
Έτσι γίνεται σε όλη την Ελλάδα.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί στην Άνδρο δεν μπορούν να γίνονται τα αυτονόητα.

Ανώνυμος είπε...

Φταιει το ταξιδιωτιωτικο γραφείο που δεν έβγαλε δελτίο τύπου ότι θα επισκεφθούν την χώρα για να μας ενημερώσουν,! και εμεις με την σειρά μας αν δεν έχουμε δουλειά ή δεν θέλουμε να ξεκουραστουμε μια ώρα, θα ανοιξουμε το μαγαζί μας.
Ευχάριστω κ Βαγγέλη
ΥΓ. Και λεφτά έχουμε πολλά, και ανάγκη δεν έχουμε και αυτό που έγινε γίνεται και τον Ιούλιο και τον Αυγούστο γιατί θέλουμε να πάμε για μπάνιο το μεσημέρι.

ΧΡΗΣΤΟΣ είπε...

Πλακα κάνουμε τώρα! Ποιός πρόεδρος ποιανού συλλόγου;;; εδω δεν μαζεύονται ουτε για τις εκλογες του εμπορικού συλλόγου για να ξαναενεργοποιηθει ο σύλλογος. Στην ανάρτηση για την 4 προσπάθεια εκλογών εμφανίζεται καποιος "ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΗΣ" που ρωτάει τι ρολο παιζει στην ζωή μας ο εμπορικός σύλλογος. Απάντησή του η συγκεκριμένη ανάρτηση! Μετα γινομαι κακός που μιλάω μόνο για αρπαχτές.

Η αλήθεια ειναι οτι το λάθος είναι του παπαΜιχάλη που ενω ενημερώθηκε για να ανοιξει την Θεοσκέπαστη δεν πέρασε χτυπώντας το σημαντρο μεσα απο στην αγορα για να ξυπνήσουν όλοι και να ανοιξουν τα μαγαζιά...

Ανώνυμος είπε...

ΔΗΛΑΔΗ ΚΥΡΙΟΙ ΠΡΟΛΑΛΗΣΑΝΤΕΣ ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΑ ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΕΡΧΟΝΤΟΥΣΑΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΟΙ κκ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΕΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ ΕΣΤΩ ΚΑΠΟΙΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΝΤΑΣ ΑΝΟΙΧΤΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ.
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΚΕΦΤΗΚΑΝ ΟΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Ν.ΙΩΝΙΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ.ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ή ΠΙΑΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΠΑΥΣΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ή ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ.
ΥΣΤΕΡΑ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ..........

Ανώνυμος είπε...

Θα ήθελα να προσθέσω και εγώ σαν Ανδριώτισα που είμαι δύο πραγματάκια σχετικά με το θέμα. Κατεβαίνουμε με δύο φίλες στην χώρα για να δούμε την ταινία μικρού μήκους του Μανδαράκα όταν προβλήθηκε για δεύτερη φορά.Είπαμε ας πάμε νωρίτερα να πιούμε ένα καφέ μέχρι την ώρα προβολής.Ε λοιπόν το μόνο που βρήκαμε ανοικτό ,ζαχαροπλαστείο η κύρια κατηγορία του, αυτό απέναντι από το αρχαιολογικό μουσείο.Όσο κατηφορίζαμε την αγορά αναρωτιόμαστε τι σκοτάδι είναι αυτό;;η παρακείμενη πλατεία ,στο ζαχαροπλαστείο εννοώ,κατασκότινη.Μετά το τέλος της προβολής και ανεβαίνοντας την αγορά είχε αλλάξει η κατάσταση πολλά μαγαζιά ανοικτά.Επίσης το 2012 φιλοξενούσα φίλη και πήγαμε στα Γιάλια για μπάνιο και γυρίσαμε στην χώρα να φάμε ε λοιπόν ούτε σουβλάκι δεν βρήκαμε και ήταν Ιούλιος........Κρίμα ξυπνάτε γιατί χανόμαστε...η μάλλον χανόσαστε οι επαγγελματίες γενικώς και μετά έχετε κρίση;;οι υπόλοιποι έτσι κ αλλιώς είμαστε χαμένοι........

Ο Ανδριώτης επαγγελματιας και ειδικα στα μαγαζια της Χωρας δεν αλλάζει συνηθειες. Το ωραριο τηρειται πιστά. Κανουμε λες και και η Αγορα ειναι καθε μερα γεματη. Εδω χάμω να πεσεις δεν θα βρεθει ανθρωπος να σε σηκωσει. Ακου 3:20 στην Αγορά !!! Ας ερχόντουσαν πρωινές ώρες. Φυσιολογικές. Που γυριζανε ολη την ημερα και σκεφτηκαν να ερθουν στη Χωρα τετοια ωρα....? Και στο κατω κατω δεν ειμαστε δα και τουριστικος προορισμος !!!

Amalia Melis είπε...

i have a hard time understanding WHY Andros business owners and all interested parties cannot get together to see the GREATER good for themselves and for Andros united as one team. Ολοι κερδιζουν ενομενοι και εας δεν ειναι η ιδια η τσεπη η συγκεριμενη. Οσο καλυτερα προβαλετε η Ανδρος με ολα τα καλα της τοσο καλυτερα για τον τοπο, τα μαγαζια της, κλπ. πολυ λυπαμαι να διαβαζω τετοιες ειδησεις. Αμαλια Μελη/Amalia Melis. (εαν υπαρχουν λαθοι στα ελληνικα μου-SORRY!!!)

Ανώνυμος είπε...

Στην Τήνο 3.20 είναι κλειστά;;αλλά και σε άλλα Κυκλαδονήσια.....

Unknown είπε...

Τα μυαλα πρεπει να ανοιξουν πρωτα και μετα τα μαγαζια ποτε θα καταλαβουμε οτι εχουμε την ωραιοτερη πολη στις Κυκλαδες

Ανώνυμος είπε...

Γιάννη μου πόσο δίκιο έχεις!!!!!!!!
Πότε όμως θα ανοίξουν αυτά τα μυαλά σε ποια ζωή?