Σάββατο 26 Απριλίου 2014

Πάντα Δευτέρα του Πάσχα το πανηγύρι στα Τρομάρχια























4 σχόλια:

Κατερίνα Μπασαντή είπε...

Χάλασαν το μοναστήρι,,, βλέπεις είναι της μόδας,,,,,

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ. καταπληκτικές φοτο μου θυμίζουν Ορεινή Ναυπακτια ΘΖ ΝΥ

Unknown είπε...

Πριν λίγο με πληροφόρησαν για την ύπαρξη του παραπάνω σχολιασμού . Σας ενημερώνω ότι εγώ η Κατερίνα Μπασατή εκπαιδευτικός , δεν έχω κάνει την ανάρτηση αυτή . Αν υπάρχει συνωνυμία ( γιατί εγω δεν τη γνωρίζω )θα ήθελα σε μελλοντικά σχόλια να δίνει περισσότερα στοιχεία πλην του ονοματεπώνυμου της ,για να μη γίνονται παρεξηγήσεις .

Unknown είπε...

Πριν λίγο με πληροφόρησαν για την ύπαρξη του πρώτου σχολιασμού . Σας ενημερώνω ότι εγώ η Κατερίνα Μπασατή εκπαιδευτικός , δεν έχω κάνει την ανάρτηση αυτή . Αν υπάρχει κάποια συνωνυμία (γιατί εγώ δεν τη γνωρίζω ), θα ήθελα σε μελλοντικές αναρτήσεις να δίνει περισσότερα στοιχεία πλην του ονοματεπώνυμου της , για να μη γίνονται παρεξηγήσεις .