Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Και τέταρτος συνδυασμός για τον Δήμο Άνδρου


«Αγαπητές Φίλες και Φίλοι, Συμπατριώτισσες και Συμπατριώτες,
 Τα τόσα καλά λόγια σας υπήρξαν το κίνητρο και η πηγή δύναμης, ώστε να θέλω να αγωνιστώ και εγώ για το καλό αυτής  της νήσου.

 Δηλώνω ότι θα είμαι υποψήφιος Δήμαρχος  και ο συνδυασμός μου θα ονομάζεται

"Για μία  Άνδρο χλοερή " 
έστω και την τελευταία ώρα έφτιαξα αυτόν τον συνδυασμό και δεν ζητώ να μπείτε με το ζόρι  υποψήφιοι σύμβουλοι  μαζί μου αλλά ξέρω ότι από μόνοι σας θα ζητήσετε να σας αφήσω να μπείτε.
Ελπίζω να έρθει τρέχοντας κανένας γνωστός  διδάκτωρ για να με καθοδηγεί.
Σε λίγες μέρες θα γίνουν γνωστές οι θέσεις του συνδυασμού και οι λύσεις που έχουμε για τα άλυτα προβλήματα του τόπου.
Πάντως στο πλευρό μου δέχτηκα σίγουρα τον  Θ.Ζ. από Ν.Υ >>
Vanglouk

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ο κενουργιος συνδυασμός μας εινε δημοκρατικός οπότε ο κάθε ανώνυμος θα διάλεξη έναν μονο Βαγγέλης δήμαρχος...