Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Χορός στο Golden Hall


3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Απίστευτη η ταλαιπωρία μας, πριν από λίγες μέρες στο ...νησί του πολιτισμού και της τέχνης, όπου ήρθα με τη σύζυγό μου συνδυάζοντας δουλειά κ ολιγοήμερες διακοπές! Αν και δε το συνηθίζω είπα να γράψω εδώ κατόπιν συμβουλής φίλου κ κατοίκου. Πολιτισμός είναι...α) να μπορώ να μετακινηθώ με ασφάλεια από κ προς το λιμάνι,β) να μπορώ να οδηγήσω χωρίς να σπάσω σε σκαμμένους δρόμους το αμάξι που αναγκάστηκα να νοικιάσω αφού η συγκοινωνία είναι ανύπαρκτη, γ)να μπορώ να απολαύσω ένα μπάνιο σε σχετικώς οργανωμένη κ καθαρή παραλία και γενικώς να φύγω χαρούμενος γιατί άξιζαν τα κάποια χρήματα που ξόδεψα κ ΟΧΙ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ. Συγχαρητήρια... ίσως ξαναέρθω, κάποτε για να πάω στα... μουσεία!

Ανώνυμος είπε...

αφού λοιπόν σε ενόχλησαν όλα αυτά να πήγαινες στον Δήμο να κάνεις παράπονα, και όχι να μπεις εδώ που είναι ένα μπλοκ που προσπαθεί να δείξει μερικά πράγματα για το νησί και να τα προωθήσει. Ξέρουμε τα προβλήματα του νησιού και προσπαθούμε να τα επιλύσουμε πρώτα απ΄όλοι εμείς οι ίδιοι οι κάτοικοι. Ανώνυμες καταγγελίες είναι ανούσιες και μόνο κακό κάνουν. και κάτι άλλο προς γνώση δική σου....τα έργα δεν μπορούν να γίνουν το χειμώνα που βρέχει, και για να προλάβω διάφορους που θα πουν ότι γράφω εκ μέρους του Δήμου, σας πληροφορώ ότι και εγω τους κατηγορώ που έχουν καθυστερήσει πάρα πολύ και έχω φάει πολύ σκόνη...δεν βγαίνω όμως να το διαλαλήσω και να δυσφημήσω τον τόπο μου, προσπαθώ να το πιέσω και να το λύσω εσωτερικά το θέμα όσο περνά απο το χέρι μου...Υ.Γ. τις υποδείξεις κρατείστε τις για το σπίτι!!!!!

Ανώνυμος είπε...

και να πηγαινε στο δημο οπως πηγα εγω δεν βγηκε τιποτα μεχρι μεσο βαλαμε για ενα εργο απλο εξω απο το σπιτι μου ,τελικα μετα απο 2 χρονια το εφτιξα μονος μου το καλοκαιρι ,τα στραβα και αναποδα πρεπει να λεγονται μηπως και διορθωθουν καποτε εαν, οσο δεν μιλατε το νησι μας μενει πισω με αυτες τις νοωτροπιες δεν παμε εμπρος για να γινουν εργα θελουν γρηνια...