Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και η Περιφερειακή Ενότητα Αιγαίου
σε συνεργασία με τοπικούς φορείς
πραγματοποιούν εκπαιδευτικά σεμινάρια για
Την Ποιοτική Εξυπηρέτηση των Επισκεπτών της Άνδρου
Σύγχρονη επαγγελματική και ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών-
ενδυνάμωση & εμψύχωση εργοδοτών & εργαζομένων
-Διεύρυνση τουριστικής αγοράς, αντιμετώπιση εποχικότητας-
επιμήκυνση τουριστικής περιόδου
-Παρουσίαση- Αξιοποίηση περιπατητικού τουρισμού
Τριήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα «Ποιοτική εξυπηρέτηση των επισκεπτών της Άνδρου», θα πραγματοποιηθεί 9, 10 και 11 Ιουνίου 2015 υπό την αιγίδα της Περιφερειακής Ενότητας Άνδρου. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη και εργαζόμενους στις επιχειρήσεις της Άνδρου.
Εργασίες εκπαιδευτικού σεμιναρίου:
Τρίτη 9 Ιουνίου 2015
ΜΠΑΤΣΙ στις 16.30 (Πολυχώρος Μπατσίου)
Τετάρτη 10 Ιουνίου 2015
ΠΡΩΪ, ΓΑΥΡΙΟ στις 10.30 (Αpomero cafe)
ΑΠΟΓΕΥΜΑ, Δ.Ε. ΑΝΔΡΟΥ στις 16.30 (Γραφείο Επιμελητηρίου Κυκλάδων, Βακόνι)
Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015
ΚΟΡΘΙ στις 13.30 (αίθουσα Γυμνασίου Όρμου Κορθίου)
Η ως άνω εκπαιδευτική ενέργεια εντάσσεται στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για τόνωση της επιχειρηματικότητας - απασχόλησης και του τουρισμού στα νησιά των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων. Στόχος η εκπαίδευση των επαγγελματιών για τη βέλτιστη ποιοτική εξυπηρέτηση των επισκεπτών των νησιών, σε μία περίοδο ιδιαίτερα δύσκολη για τον τουρισμό που πλήττεται από την οικονομική κρίση της χώρας και ως εκ τούτου οφείλουμε να εφαρμόσουμε σύγχρονες επαγγελματικές ποιοτικές συμπεριφορές, ώστε να γίνουμε ανταγωνιστικοί κυρίως ως προς τα ποιοτικά χαρακτηριστικά μας. Συγκεκριμένα:
ΣΥΝΤΟΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ
1.Εισαγωγή στην αποτελεσματική επικοινωνία & στην Ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών τουριστικών επιχειρήσεων
2. Εισαγωγή στις αποτελεσματικές/ποιοτικές πωλήσεις
3. Η φιλοσοφία της ποιοτικής εξυπηρέτησης εσωτερικών – εξωτερικών πελατών.
4. Χτίζοντας το Brand Name μας σε δύσκολες εποχές.
5. Πως να διακρίνουμε την ευκαιρία & λύση, εκεί που οι άλλοι βλέπουν προβλήματα.
6. Δημιουργική επίλυση προβλημάτων & δημιουργική αντιμετώπιση εποχικότητας
7. Η αποτελεσματική ακοή και η αποτελεσματική διαπροσωπική επικοινωνία
8. Η αποτελεσματική ομαδική συνεργασία με Συναισθηματική ( EQ ) & Κοινωνική Νοημοσύνη ( SQ )
9. EQ & SQ - Σύγχρονες δεξιότητες για καθημερινή αποτελεσματικότητα στην ζωή και στην επιχείρηση μας.
10. Διαχρονικές Πωλήσεις : Το κλείσιμο της πώλησης και το άνοιγμα μιας διαχρονικής σχέσης εμπιστοσύνης
11. Με ποιες ενέργειες θα ξεχωρίσουμε και θα διακριθούμε στο μυαλό των πελατών μας
12. Αξιοποίηση ‘καλού’ στρες, αντιμετώπιση ‘κακού’ στρες και αποφυγή ‘burnout’
13. Αυτοπειθαρχία & μέθοδοι διαχείρισης του θυμού
14. Πως να υπερνικήσω αδυναμίες, ενισχύοντας την αυτοπεποίθηση μου
15. Κατανόηση και χειρισμός πελατών με διάφορες προσωπικότητες, κουλτούρες & νοοτροπίες
16. Αποκωδικοποιώντας τη ‘γλώσσα του σώματος’ των πελατών μας & κατανοώντας τη δική μας
17. Χειρισμός ‘δύσκολων’ καθημερινών καταστάσεων
18. Χτίσιμο ενιαίας εταιρικής κουλτούρας
19. Εδραιώνοντας εμπιστοσύνη & αξίες ( Values & trust )
20. Πως ο ανθρώπινος παράγοντας απογειώνει τη δράση μας
21. Πρακτικές ασκήσεις για εμπέδωση νέου τρόπου σκέψης
Η εκπαίδευση θα γίνει από τον κ. Γιάννη Καλογεράκη, εκπαιδευτή στελεχών επιχειρήσεων.
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ
Η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου κα. Μαριέττα Παπαβασιλείου και ο Προϊστάμενος του Τμήματος Τουρισμού Κυκλάδων Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου κ. Δημήτρης Πασχαλίδης θα τοποθετηθούν για το τουριστικό προϊόν στην Άνδρο, τις προοπτικές και τις δυνατότητες ανάπτυξης και θα ενημερώσουν για τις δράσεις και τους στόχους της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.
Θα υπάρξει σύντομη αναφορά στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού και στον περιπατητικό τουρισμό - μονοπάτια της Άνδρου.
Μετά το πέρας των εργασιών του προγράμματος, η παρακολούθηση του οποίου είναι δωρεάν, θα δοθεί στους συμμετέχοντες Πιστοποιητικό Εκπαίδευσης – Παρακολούθησης του Προγράμματος.
Συνδιοργάνωση δράσης: Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, Περιφερειακή Ενότητα Άνδρου, Andros routes, Σωματείο Οδηγών Ταξί Άνδρου, Σύνδεσμος Καφεστίασης & Διασκέδασης Άνδρου, Σύλλογο Ενοικιαζομένων Δωματίων Χώρας Άνδρου «η Αγία Θαλασσινή», Σύλλογος Ενοικιαζομένων Δωματίων & Διαμερισμάτων Υδρούσας «ο Άγιος Φίλιππος», ΚΟΙΝΣΕΠ Άνδρου, Σύλλογος Επαγγελματιών Γαυρίου Άνδρου, Σύλλογος Επαγγελματιών Κορθίου Άνδρου.
Εργασίες εκπαιδευτικού σεμιναρίου:
Τρίτη 9 Ιουνίου 2015
ΜΠΑΤΣΙ στις 16.30 (Πολυχώρος Μπατσίου)
Τετάρτη 10 Ιουνίου 2015
ΠΡΩΪ, ΓΑΥΡΙΟ στις 10.30 (Αpomero cafe)
ΑΠΟΓΕΥΜΑ, Δ.Ε. ΑΝΔΡΟΥ στις 16.30 (Γραφείο Επιμελητηρίου Κυκλάδων, Βακόνι)
Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015
ΚΟΡΘΙ στις 13.30 (αίθουσα Γυμνασίου Όρμου Κορθίου)
Η ως άνω εκπαιδευτική ενέργεια εντάσσεται στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για τόνωση της επιχειρηματικότητας - απασχόλησης και του τουρισμού στα νησιά των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων. Στόχος η εκπαίδευση των επαγγελματιών για τη βέλτιστη ποιοτική εξυπηρέτηση των επισκεπτών των νησιών, σε μία περίοδο ιδιαίτερα δύσκολη για τον τουρισμό που πλήττεται από την οικονομική κρίση της χώρας και ως εκ τούτου οφείλουμε να εφαρμόσουμε σύγχρονες επαγγελματικές ποιοτικές συμπεριφορές, ώστε να γίνουμε ανταγωνιστικοί κυρίως ως προς τα ποιοτικά χαρακτηριστικά μας. Συγκεκριμένα:
ΣΥΝΤΟΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ
1.Εισαγωγή στην αποτελεσματική επικοινωνία & στην Ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών τουριστικών επιχειρήσεων
2. Εισαγωγή στις αποτελεσματικές/ποιοτικές πωλήσεις
3. Η φιλοσοφία της ποιοτικής εξυπηρέτησης εσωτερικών – εξωτερικών πελατών.
4. Χτίζοντας το Brand Name μας σε δύσκολες εποχές.
5. Πως να διακρίνουμε την ευκαιρία & λύση, εκεί που οι άλλοι βλέπουν προβλήματα.
6. Δημιουργική επίλυση προβλημάτων & δημιουργική αντιμετώπιση εποχικότητας
7. Η αποτελεσματική ακοή και η αποτελεσματική διαπροσωπική επικοινωνία
8. Η αποτελεσματική ομαδική συνεργασία με Συναισθηματική ( EQ ) & Κοινωνική Νοημοσύνη ( SQ )
9. EQ & SQ - Σύγχρονες δεξιότητες για καθημερινή αποτελεσματικότητα στην ζωή και στην επιχείρηση μας.
10. Διαχρονικές Πωλήσεις : Το κλείσιμο της πώλησης και το άνοιγμα μιας διαχρονικής σχέσης εμπιστοσύνης
11. Με ποιες ενέργειες θα ξεχωρίσουμε και θα διακριθούμε στο μυαλό των πελατών μας
12. Αξιοποίηση ‘καλού’ στρες, αντιμετώπιση ‘κακού’ στρες και αποφυγή ‘burnout’
13. Αυτοπειθαρχία & μέθοδοι διαχείρισης του θυμού
14. Πως να υπερνικήσω αδυναμίες, ενισχύοντας την αυτοπεποίθηση μου
15. Κατανόηση και χειρισμός πελατών με διάφορες προσωπικότητες, κουλτούρες & νοοτροπίες
16. Αποκωδικοποιώντας τη ‘γλώσσα του σώματος’ των πελατών μας & κατανοώντας τη δική μας
17. Χειρισμός ‘δύσκολων’ καθημερινών καταστάσεων
18. Χτίσιμο ενιαίας εταιρικής κουλτούρας
19. Εδραιώνοντας εμπιστοσύνη & αξίες ( Values & trust )
20. Πως ο ανθρώπινος παράγοντας απογειώνει τη δράση μας
21. Πρακτικές ασκήσεις για εμπέδωση νέου τρόπου σκέψης
Η εκπαίδευση θα γίνει από τον κ. Γιάννη Καλογεράκη, εκπαιδευτή στελεχών επιχειρήσεων.
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ
Η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου κα. Μαριέττα Παπαβασιλείου και ο Προϊστάμενος του Τμήματος Τουρισμού Κυκλάδων Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου κ. Δημήτρης Πασχαλίδης θα τοποθετηθούν για το τουριστικό προϊόν στην Άνδρο, τις προοπτικές και τις δυνατότητες ανάπτυξης και θα ενημερώσουν για τις δράσεις και τους στόχους της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.
Θα υπάρξει σύντομη αναφορά στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού και στον περιπατητικό τουρισμό - μονοπάτια της Άνδρου.
Μετά το πέρας των εργασιών του προγράμματος, η παρακολούθηση του οποίου είναι δωρεάν, θα δοθεί στους συμμετέχοντες Πιστοποιητικό Εκπαίδευσης – Παρακολούθησης του Προγράμματος.
Συνδιοργάνωση δράσης: Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, Περιφερειακή Ενότητα Άνδρου, Andros routes, Σωματείο Οδηγών Ταξί Άνδρου, Σύνδεσμος Καφεστίασης & Διασκέδασης Άνδρου, Σύλλογο Ενοικιαζομένων Δωματίων Χώρας Άνδρου «η Αγία Θαλασσινή», Σύλλογος Ενοικιαζομένων Δωματίων & Διαμερισμάτων Υδρούσας «ο Άγιος Φίλιππος», ΚΟΙΝΣΕΠ Άνδρου, Σύλλογος Επαγγελματιών Γαυρίου Άνδρου, Σύλλογος Επαγγελματιών Κορθίου Άνδρου.
2 σχόλια:
Ωραία ειμαστε σε καλο δρόμο Νομιζω ΘΖ gr
Πρεπει καπιοι να μαθουν πως μαζευεται και ξαναρχεται ο πελατης - κοσμος, διοτι τοσα χρονια ελαχιστοι σεβονταν τους πελατες ηθελαν σε δυο μηνες να τα οικονομισουν με ελαχιστες παροχες και με τιμες παραλογες ειδικα τωρα που υπαρχει κριση για τους περισοτερους και τα χρηματα ειναι μετρημενα θελει αλλη μεταχειρηση , και οχι να ειναι ολα πανακριβα.
Δημοσίευση σχολίου