Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

Οι απόφοιτοι 1980-81 Λυκείου Χώρας Άνδρου ξανασυναντιούνται


Συμπληρώθηκε τριακονταετία από αποφοιτήσεώς
μας εκ του Λυκείου Χώρας Άνδρου σχολ. έτους 1980 – 81 . Οι αναμνήσεις μας προτρέπουν να
ξαναβρεθούμε σ΄ ένα στέκι δικό μας , χωρίς έγνοιες  έστω για μια βραδιά .
 Η παρουσία όλων μας θεωρείται απαραίτητη , καθόσον θα κρατηθεί απουσιο-
λόγιο . Όποιος απουσιάσει , θα τιμωρηθεί με την απώλεια ψυχαγωγίας μιας ξεχωριστής βραδιάς . Ημέρα προσέλευσης
Σάββατο , 6 Αυγούστου 2011 , ώρα 21. 30΄ μ.μ. , στo MENU . (για να σας κρατήσουμε θρανίο πρέπει να μας ειδοποιήσετε
μέχρι την Κυριακή 31 Ιουλίου.)
(τηλ. Επικοινωνίας 6974106731 Λαμπριάδου Μαρία 6944908288 Κεραμά Κατερίνα)

6 σχόλια:

marasyn είπε...

Είμαι πανευτυχής που θα βρεθώ ανάμεσα σε αγαπητά, αλλά όχι ξεχασμένα πρόσωπα. Θα είμαι εκεί !!!!!!!

marasyn είπε...

Είμαι πανευτυχής που θα βρεθώ ανάμεσα σε αγαπητά, αλλά όχι ξεχασμένα πρόσωπα μετά από χρόνια πολλά. Ανυπομονώ !!!!!!!!!!!!
( Ασυνάνογλου Μαρία )

Nikos είπε...

Θα υποστείτε και εμένα!
Νικοσ Μανούσος

Ανώνυμος είπε...

Να αλλάξουμε την ημερομηνία : Πέμπτη 11 Αυγούστου για πολλούς λόγους.
Μαρία Λαμπριάδου

Ανώνυμος είπε...

Παρασκευή 12 του μηνός μήπως είναι καλύτερα;

irini stamatoudi είπε...

ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΒΡΕΘΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΜΟΥ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΡΙΕΣ. ΣΥΧΓΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΠΟΥΣΙΑ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ!!!
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΤΕΡΖΑΚΗ