Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015

Αυτή την εβδομάδα μία ιταλική ταινία όλο μέλι : Τα θαύματα



Μια από τις ωραιότερες και πιο αφοπλιστικά λιτές ταινίες  πάνω στην παιδική ηλικία
 και σε έναν ολόκληρο κόσμο ανθρώπων και συνηθειών που χάνονται.
 Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής στο Φεστιβάλ Καννών 2014.
Μαζί και.. Ανδριακά Επίκαιρα


Τα Θαύματα 
Le Meraviglie


Δραματική 2014 | Έγχρ. | Διάρκεια: 110'
Ιταλική ταινία σε σκηνοθεσία Αλίτσε Ρορβάκερ με τους: Μόνικα Μπελούτσι, Μαρία Αλεξάντρα Λούνγκου, Άλμπα Ρορβάκερ



Μια απομονωμένη στην εξοχή εξαμελής οικογένεια μελισσοκόμων προσπαθεί να εκσυγχρονίσει το μικρό παρασκευαστήριό της. Άτυπος αρχηγός της η 12χρονη Τζελσομίνα, που βοηθάει στις δουλειές, προσέχει τις τρεις μικρότερες αδερφές της και κάνει τα πάντα για να πείσει την οικογένειά της να συμμετάσχει σε ένα τηλεοπτικό reality show.


«Η ταινία λαμβάνει χώρα στον τόπο καταγωγής μου (κάπου μεταξύ Λάτσιο και Τοσκάνης), και οι μέλισσες είναι τα ζώα που γνωρίζω καλύτερα από όλα. Γνωρίζω αρκετά καλά επίσης τις πολυ-πολιτισμικές οικογένειες, όχι μόνο επειδή η δική μου είναι Γερμανοιταλική, αλλά επειδή η ύπαρξη τους, είναι και συχνό φαινόμενο στην περιοχή. Περά από αυτά τα στοιχεία, οι χαρακτήρες δεν είναι αυτοβιογραφικοί, αλλά μου είναι πολύ γνώριμοι.
 Ήθελα να μιλήσω για μια πρωτότοκη κόρη. Εμπνεύστηκα ιδιαίτερα φυσικά από την αδελφή μου Άλμπα, και πως την έβλεπα όσο μεγαλώναμε.
 Θεωρώ ότι θα ήταν ανιαρό αν έκανα μια πλήρως αυτοβιογραφική ταινία, καθώς μου αρέσει πολύ να εξερευνώ την ανθρώπινη φύση πέρα από τη δική μου. Όταν γράφεις ένα σενάριο, είναι σημαντικό να δημιουργείς χαρακτήρες διαχρονικούς, που εμπλουτίζουν τη φαντασία μας. Είναι σημαντικό να έχεις πάντα κάτι να ανακαλύψεις στους χαρακτήρες, να μπορείς να τους επαναπροσδιορίσεις, είναι τρομερά αναζωογονητικό».
 η σκηνοθέτης Αλίτσε Ρορβάχερ

Δεν υπάρχουν σχόλια: