Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Προεκλογικά βράδια στην Χώρα


7 σχόλια:

Σπύρος απ τα Λεύκα [μερακλής] είπε...

Με τοσους καλους ανθρώπους γύρω μου κ τόσα καλα που θέλουν να μας κάνουν γιατί ανησυχώ ? Μαλλον εγώ ειμαι λάθος.. Δεν ξέρω ποιον να ψηφίσω μεγάλο πρόβλημα ..

Ανώνυμος είπε...

μερακλή βάλε υποψηφιότητα αν δε γουστάρεις κανένα...
είναι δικαίωμα σου.
μην το πάρεις προσωπικά αλλά όλοι μας αυτό λέμε... όλοι είναι άχρηστοι και εμείς είμαστε καλοί... γιατί δε κάνουμε ένα κόμμα οι καλοί να διώξουμε τους άχρηστους?

Ο/Η Σπύρος απ τα Λεύκα [μερακλής] είπε... είπε...

Είμαι αναξιος για τετοια θέση ενας απλος αγρότης..Ας κοιτάξουν στον καθρεφτη οι ενδιαφερόμενοι κ αν εχουν την εντύπωση οτι ειναι άξιοι ας το κάνουν αν το αξίζουν ευγε αλλα αν οχι φωτιά στα μπατζάκια μας.........

καψοραχη είπε...

μεγαλη ανατροπη δεν γινεται με υποκλισεις και σπασιματα μεσης...δεν γινεται βελουδινα..οι μεγαλες ανατροπες θελουν φως στον εγκεφαλο,τσαγανο,κουτελο ψηλα,ανατιναξη(κυριολεκτικα και μεταφορικα!)και γενικως ΚΑΚΑΛΑ!!!!!!οι γενικοτητες του στυλ "θα κανει κατι για το καλο του τοπου" ειναι πλεον εννοιες ξεπερασμενες και κυβδηλες....κανενας μεχρι τωρα με αυτην την κατασταση την υπαρχουσα δεν μπορεσε να κανει κατι οσο προικισμενος και να ηταν....στο τελος τον μασησε το συστημα...
σορυ αν ειμαι μηδενιστικη αλλα εφτασα ιδεολογικα στον πατο...δεν πιστευω κανεναν....δεν ελπιζω σε τιποτα...μονο αν αναλαβουν ανθρωποι πνευματικοι εξω απο τον πολιτικο χωρο ΙΣΩΣ γινει κατι...ΙΣΩΣ......
αλλιως...μπουκαλι στουπι και αναπτηρας....το αυριο!

Ανώνυμος είπε...

Εν μεσω οικονομικης κατοχης απο τις ξενες δυναμεις, οι υποψηφιοι σπαταλησαν πολυτιμο χρημα για την προεκλογικη τους "εξστρατεια" προκαλωντας τον απλο ταλαιπωρο λαο. Πολυτελη φυλλαδια, αφισες, φωτοαντιγραφα εγχρωμα, ασπρομαυρα, μετακινησεις πλυθησμου , κερασματα , κλπ. Ολα για βωμο της εξουσιας και την σωτηρια του νησιου απο τους αλλους αντιπαλους τους "κακκους". Κατ εμενα αυτου του ειδους οι παλαιομοδιτικες προεκλογικες μαχες και πρακτικες λασπομαχιας πρεπει να αποτελεσουν παρελθον. Θα μπορουσαν ολοι μαζι να συμφωνησουν τα εξοδα που θα δαπανουσαν για την εντυπη προβολη τους να τα διαθεσουν π.χ. για τις αναγκες των σχολειων.
(Αλλα τι γραφω , μαλλον ειμαι εκτος πραγματικοτητας.)
Τελος ο Ευαγγελος(κατα την ταπεινη μου αποψη) κακως εμπλεξε την πολιτκη , για λογους που εκεινος γνωριζει καλλιτερα απο εμας, στα κατα τα αλλα υπεροχο BLOG του περιγυρου
Ευχαριστω
Κοντομαρκος Γεωργιος

καψοραχη είπε...

....χαρα να σε γιαουρτωνα εκει που ρητορευεις
εκει που με χειροκροτας χωρις να το πιστευεις
παιρνεις την αληθεια μου και μου την κανεις λιωμα
απο το ποδι με τραβας βαθια μεσα στο χωμα...

πονηρε πολιτευτη

Δ.Σαββοπουλος

Ανώνυμος είπε...

Πολλοί συμφωνούμε με το Γιώργο Κοντομάρκο....