Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013

Μια γενναιόδωρη προσφορά στα Γιάλια


Τέλος Ιουλίου, απομεσήμερο με δυνατό μελτέμι.
Την ώρα που παρκάραμε στα Γιάλια, είδα να με πλησιάζει ένας άγνωστος,προτείνοντας μου ένα βιβλίο.
"Κανένας φορτικός θα είναι" σκέφτηκα "που θέλει να μου πλασάρει τα πονήματά του". Πόσο λάθος είχα κάνει...


Ο Δημήτρης Ασλάνογλου εκείνη τη στιγμή μου πρόσφερε απλόχερα και ποιητικά την ίδια του τη ζωή.
Το διαπίστωσα μόλις κατέβηκα στην αμμουδιά και άρχισα να φυλλομετρώ το "Ανθολόγιο Ποιημάτων" του.
 Ξεχωρίζω την τρίτη ενότητα με τα "Ερωτικά Σκιρτήματα"
και φυσικά, με μεγάλη θλίψη, το Requiem της τέταρτης και τελευταίας.
  Συγχαρητήρια και να είσαι καλά
 Δημήτρη 
  Με αγάπη η
 Μαρίνα Καραγάτση

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ένα απέραντο ευχαριστώ σε μιά Υπέροχη Κυρία του Νησιού μας, την Κυρία Μαρίνα Καραγάτση, γιά τα όμορφα λόγια που αναφέρει, για την Ποιητική μου Συλλογή μέσου του SITE Του Περίγυρου της Κινηματογραφικής Λέσχης Άνδρου.
Είμαι πραγματικά συγκινημένος και της εύχομαι από καρδιάς, νάναι πάντα καλά και να την ανταμώνω στα Γιάλια, εκεί που της αρέσει να κολυμπά αμέριμνη.
Σ' ευχαριστώ Αρχόντισσα, εσένα που ενέπνευσες μεγάλες πέννες της Νεοελληνικής Γραμματείας μας.
ΝΑΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!!!!
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΣΛΑΝΟΓΛΟΥ