Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

"Εγώ ελπίζω να την βολέψω" στην Άνδρο

Ο σκηνοθέτης Βασίλης Μαυρογεωργίου
Μετά από ενέργειες του "ανδριώτη" Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου , με την συνεργασία του Δήμου Άνδρου και την ευγενική χορηγία του ΟΠΑΠ, το Σάββατο 5 Φεβρουαρίου στις 9:00μμ στο Δημοτικό  Κινηματοθέατρο Χώρας θα δοθεί μία   δωρεάν παράσταση του έργου "Εγώ ελπίζω να την βολέψω" που παρουσιάστηκε με επιτυχία για δύο χρονιές στο «Θέατρο του Νέου Κόσμου» σε σκηνοθεσία Βασίλη Μαυρογεωργίου. Το έργο έχει παρουσιαστεί στην Θεσσαλονίκη και στην Κύπρο μετά από πρόσκληση συλλόγων δασκάλων και καθηγητών.
Η παράσταση «Εγώ ελπίζω να τη βολέψω» είναι βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο του Μαρτσέλο Ντ’ Όρτα. Ο Ιταλός δάσκαλος συγκέντρωσε τις ξεκαρδιστικές μα και καυστικές εκθέσεις των μαθητών του από την τάξη του δημοτικού.
Τα τρία βιβλία που εξέδωσε ο Μαρτσέλο Ντ’ Όρτα «Εγώ ελπίζω να τη βολέψω», «Ο Ρωμαίος και η Ιουλιέτα αρραβωνιάστηκαν από κάτω» και «Ο Θεός μας έπλασε τζάμπα» έγιναν ανάρπαστα και μεταφράστηκαν σε πολλές χώρες, ενώ η Λίνα Βερτμίλερ γύρισε το 1992 την ταινία «Ciao Professore» βασισμένη στο πρώτο βιβλίο, «Εγώ ελπίζω να τη βολέψω».
Συντελεστές:
Σκηνοθεσία: Βασίλης Μαυρογεωργίου
Κίνηση: Αγγελλική Στελάτου
Μουσική: Λαέρτης Μαλκότσης
Σκηνικά κοστούμια: Δήμητρα Χίου
Παίζουν οι ηθοποιοί: Στέργιος Νένες, Γεωργία Γεωργόνη, Μαρία Παρασύρη, Σωτήρης Μετζέλος, Φώτης Καραμπάς
Ώρα έναρξης : 9:00
Είσοδος ελεύθερη




4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

popo!!! den to pisteuw...mou aresei toso polu to 8eatro kai twra 8a paixtei to 8eatriko ergo basismeno sto biblio{{egw elpizw na thn bole4w}} ti teleia!!! 8a er8w trexontas!!!

Eirini Xlh

efi είπε...

Ευχαριστουμε εκ των προτερων για την τοσο ευγενικη προσφορα της δωρεαν κιολας παραστασης. Την περιμενουμε με χαρα! εγω αναλαμβανω να σας κερασω brownies και εχω προσφορα ρακης απο καλη σοδεια (ετσι λεγετε? η σπιτι, η χτημα τελος παντων), θα το φερω

Γυμνάσιο Τ.Λ. Γαυρίου είπε...

Μπράβο για την πρωτοβουλία σας ! Είχαμε παρακολουθήσει την παράσταση στην Αθήνα, με την τότε γ' γυμνασίου... Θα έρθουμε και πάλι και θα το πούμε και στους μαθητές μας. Αξίζει και το βιβλίο για όποιον δεν το έχει διαβάσει !!!

Ανώνυμος είπε...

efi stile ke se mas pou den boroume na erthome liga brownies !!!