Στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών και των προσπαθειών που καταβάλει ο Δήμος Άνδρου για την προβολή της Άνδρου και την προσέλκυση επισκεπτών στο νησί μας, το Δημοτικό Συμβούλιο στην συνεδρίαση της 28ης Νοεμβρίου 2012, αποφάσισε το Μάιο του 2013 να προβληθεί η Άνδρος ως νησί πολιτισμού και περιβάλλοντος και μάλιστα σε χώρο όπου οι επισκέπτες έχουν ακόμη και σήμερα τη δυνατότητα για ταξίδια, όπως το Εμπορικό Κέντρο «Golden Hall».
Στόχος μας είναι η προβολή όλων των αντιπροσωπευτικών πολιτιστικών Ιδρυμάτων της Άνδρου και συγκεκριμένα του Ιδρύματος Βασίλη & Ελίζας Γουλανδρή, του Κυδωνιέως, της Καϊρείου Βιβλιοθήκης, των Μουσείων, με εκπροσώπους τους που θα παρουσιάζουν τα εκθέματα και τις εκθέσεις του 2013 καθώς και αρχείο παλαιότερων ετών. Επίσης επιδίωξή μας είναι η ανάδειξη, μέσα από έντυπο και σε ηλεκτρονική μορφή υλικό καθώς και από τους καθ΄ ύλην αρμόδιους φορείς, των εναλλακτικών μορφών τουρισμού όπως ο περιπατητικός, ο θρησκευτικός - μοναστηριακός, ο καταδυτικός, γαστρονομικός που αναπτύσσονται στο νησί μας.
Τέλος μέρος της παρουσίασης θα να είναι τα παραδοσιακά ανδριώτικα εδέσματα και γλυκά, που αυτοτελώς αποτελούν σημείο αναφοράς για την Άνδρο. Παράλληλα θα εξετάσουμε και τη δυνατότητα να προβληθεί η παραδοσιακή μας μουσική και οι ανδριώτικοι χοροί.
Σας καλούμε το Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013 και ώρα 11.30 στο Δημαρχείο Άνδρου, (κτίριο Βούλγρη, Χώρα Άνδρου) για ενημέρωση αλλά και για την έναρξη των εργασιών όλων των φορέων του νησιού με στόχο την καλύτερη δυνατή προβολή της Άνδρου.
Η Πρόεδρος της Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου
Κοινωνικής Προστασίας, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Δήμου Άνδρου
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΚΟΡΚΟΔΕΙΛΟΥ
3 σχόλια:
Μακάρι να προοδεύσει η όμορφη Ανδρος μας. Εχει πάρα πολλές ομορφιές-είναι ιδιαίτερος τόπος- και επιπλέον έχει και το μέγιστο προσόν ότι είναι κοντά στην Πρωτεύουσα.
Aκριβώς, αυτό της γειτνίασης με την Αθήνα είναι ένα από τα μειονεκτήματα της ' Ανδρου. Γιατί δεν έχει οργανωθεί αυτόνομα και δυναμικά η κοινωνία και η οικονομία της , αλλά έχει άμεση εξάρτηση (οικονομική, περίθαλψης, διασκέδασης, ως τόπος επιλογής της κατοικίας) από την Αθήνα. Η επωδός "θα πάμε πέρα" εννοώντας την Αθήνα , είναι ευλογία αλλά και κατάρα συνάμα. Κατά τα άλλα η τουριστική προβολή του νησιού, πρέπει να οργανώνεται μόλις τελειώσει η προηγούμενη τουριστική περίοδος και όχι στην αρχή της επόμενης.
Η προβολή του νησιού προϋποθέτει γνώση, σχεδιασμό και στρατηγική. Καλή είναι η ανοικτή συζήτηση αλλά πάνω σε ποιο σχεδιασμό? Τι θέλει το νησί, τι στόχο έχει πέραν από το «ελάτε στην Άνδρο». Πίσω από το χρήμα κρύβεται ένας μεγάλος πολιτισμός. Αυτοί που έχουν την γνώση πως θα έρθουν? Έτσι απλώς με το ελάτε! Πως θα αντικρίσετε την γνώση με το «να προβληθεί η Άνδρος». Ποια Άνδρος? Πέραν από την γνώση υπάρχει και τεχνογνωσία για την προβολή που θα πρέπει να οδηγεί στην «Ανάπτυξη». Αλλά τι θέλει η Άνδρος? Μήπως και άλλο άναρχο τσιμέντο?
Δημοσίευση σχολίου