Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Η Άνδρος στην 28η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού PHILOXENIA


 Η 28η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού PHILOXENIA πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη από 22 έως 25 Νοεμβρίου 2012.
 Η συμμετοχή της Άνδρου όπως και των υπολοίπων νησιών του Νοτίου Αιγαίου και συγκεκριμένα από τις Κυκλάδες (Κέα, Κύθνος, Τήνος, Μύκονος, Σύρος, Σίφνος, Μήλος, Φολέγανδρος, Ίος, Αμοργός) και από τα Δωδεκάνησα (Ρόδος, Κως, Αστυπάλαια, Νίσυρος, Πάτμος, Χάλκη, Λειψοί, Λέρος, Κάρπαθος) ήταν ενταγμένη στο σχέδιο τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.

Η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου κ Λίτσα Φτακλάκη στο περίπτερο της Άνδρου με την Μαργαρίτα Στεφανή
 Στην πανηγυρική έναρξη της Έκθεσης τιμήθηκαν οι Περιφέρειες της χώρας, μεταξύ των οποίων και το Νότιο Αιγαίο, με την κ. Φτακλάκη να ευχαριστεί για τη βράβευση την οργανωτική επιτροπή, απευθύνοντας ανοικτή πρόσκληση σε όλους να επισκεφθούν τα νησιά. Η ίδια στη συνέντευξη Τύπου στην 28η PHILOXENIA παρουσίασε τη νέα στρατηγική της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στον τουρισμό, με έμφαση στην εξωστρέφεια, την ανανέωση της εικόνας των νησιών και έδωσε στη δημοσιότητα το νέο τουριστικό λογότυπο της Περιφέρειας. Η Έκθεση, οι εκθέτες της οποίας έφθασαν τους 155, έναντι 120 πέρσι, απευθυνόταν σε 100 ξένους εμπορικούς επισκέπτες (hosted buyers), εκπροσώπους tour-operators και τουριστικούς φορείς από Βέλγιο, Δανία, Γαλλία, Ρωσία, Ιορδανία, Κίνα, Νιγηρία, ΗΠΑ, Μ. Βρετανία, Βραζιλία, Ν. Αφρική κ.ά. Παρίστανται επίσης, οι ιδιαίτερα σημαντικοί διεθνείς tour - operators Thomas Cook και AURORA Travel - Tours, με εκπροσώπους τους από την Ευρώπη και την Ασία, ενώ μεγάλη επιτυχία σημείωσε το γεγονός της συμμετοχής της Ευρωπαϊκής Ποδοσφαιρικής Ένωσης UEFA.
Η Ανδριάνα Μαρκάκη με το φυλλάδιο Explore Andros island , εξηγεί...
 Την πρώτη ημέρα ιδιαίτερο ενδιαφέρον έδειξε στην επίσκεψή της στο περίπτερο της Άνδρου, η Υπουργός Τουρισμού κ. Όλγα Κεφαλογιάννη για την προσπάθεια της διαφημιστικής εταιρείας «ArtStudio 49 & AdMark» (Υπηρεσίες Design | Marketing & Διαφήμισης) του Γιάννη Κουμαριανού και της Ανδριανής Μαρκάκη στο άνοιγμα προς την Αραβική Αγορά, τους οποίους μάλιστα συνεχάρη εκδηλώνοντας ταυτόχρονα την υποστήριξή της σε κάθε πρωτοβουλία κίνησης σε καινούργιες αγορές.
 Η συμμετοχή και η άριστη εμφάνιση της Άνδρου στην Διεθνή Έκθεση PHILOXENIA 2012 είχε ως συνέπεια την προσέλκυση ενδιαφέροντος τόσο συλλόγων από διάφορα μέρη της Ελλάδας για να επισκεφθούν το νησί, ακόμη και τη χειμερινή περίοδο όσο και τουριστικών πρακτόρων που συνεργάζονται κυρίως με τη Ρώσικη Αγορά και προτιμούν προορισμούς προσκυνηματικού – θρησκευτικού τουρισμού. Για τον θρησκευτικό τουρισμό μάλιστα, στο πλαίσιο της διοργάνωσης της έκθεσης, διεξήχθη θεματικό Συνέδριο, το οποίο μεταξύ άλλων παρακολούθησαν και οι εκπρόσωποι του περιπτέρου μας αποκομίζοντας πολύτιμες γνώσεις και πληροφορίες για την ανάδειξη του εν λόγω τομέα. Κατά την διάρκεια της έκθεσης έγιναν παράλληλες επαφές και συμφωνίες με αντιπροσώπους σωματείων περιπατητικού - εναλλακτικού τουρισμού οι οποίοι προτίθενται να επισκεφθούν (Fam Trip) την Άνδρο και να ξεκινήσουν άμεσα συνεργασίες.
 Στο περίπτερο της Άνδρου παρευρέθηκαν από την Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Άνδρου
ο κ. Στέλιος Πολυκράτης Πρόεδρος των Ενοικιαζομένων Δωματίων Υδρούσας,
η κ. Πόπη Ρεγκούκου από το Σύλλογο Ενοικιαζομένων Δωματίων Χώρας,
η κ. Μαργαρίτα Στεφανή Γραμματέας της Επιτροπής καθώς και
ο κ. Νίκος Καλλιβρούσης Δ.Σ. της Αναπτυξιακής Άνδρου Α.Ε.
 Η ανδριώτικη διαφημιστική εταιρεία ArtStudio 49 & AdMark (Υπηρεσίες Design | Marketing & Διαφήμισης) του Γιάννη Κουμαρινού και της Ανδριανής Μαρκάκη ήταν παρούσα καθ΄ όλη τη διάρκεια της έκθεσης για την τουριστική προβολή με τον καλύτερο δυνατό τρόπο του νησιού, μαζί με την Παναγιώτα Κότσιρα και τον Δημήτρη Ανδρέου. Τα ανδριώτικα γλυκά και ποτά, που προσφέρονταν στους επισκέπτες, ήταν χορηγία των ζαχαροπλαστείων και παραδοσιακών παντοπωλείων του νησιού για τις ανάγκες της έκθεσης και συγκεκριμένα των καταστημάτων
 «ΑΝΘΟΣ ΓΑΥΡΙΟΥ»,
«ΛΑΣΚΑΡΗΣ»,
«ΛΥΓΥΖΟΣ»,
 «ΕΡΜΗΣ»,
 « ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟ της ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ ΓΙΑΝΝΑΚΗ και του ΑΧΙΛΛΕΑ ΓΡΗΓΟΡΑΚΑΚΗ»,
 «ΡΟΔΟΖΑΧΑΡΗ».
 Η παρουσία όλων των παρευρισκομένων στην έκθεση ήταν εθελοντική, ενώ η κάλυψη των εξόδων μεταφοράς του εξοπλισμού του περιπτέρου από την Άνδρο στη Ραφήνα και της επιστροφής καλύφθηκε μέσω του Ναυτικού Πρακτορείου της Κατερίνας Κασιδώνη στη Χώρα της Άνδρου και των Ακτοπλοϊκών Εταιρειών που εξυπηρετούν το νησί μας.

2 σχόλια:

Στοβάτο είπε...

Μπράβο, μακάρι να πάει μπροστά αυτό το ωραίο νησί.Του αξίζει.

Ανώνυμος είπε...

το κορθι?παντα απων!μονο γρινα και οχι εργα!ΜΠΡΑΒΟ.