Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

Η Προεκλογική Διακύρηξη του Εμμανουήλ Βάμβουκα

                                      " ΑΝΔΡΙΩΤΙΚΟ ΟΡΑΜΑ "

                 Εμμανουήλ Βάμβουκας, υποψήφιος Δήμαρχος Άνδρου

              "Μαζί για μια Νέα Δημοτική Αρχή που μπορεί και θέλει"

Αγαπητοί Δημότισσες και Δημότες,
Η πρόκληση για εμένα και τους συνεργάτες μου είναι ο νέος Ενιαίος Δήμος Άνδρου.
Είμαστε οι μοναδικοί που έχουμε ένα Όραμα διαφορετικό από αυτό που έχει κολλήσει στις διαδικασίεςκαι στα γρανάζια της γραφειοκρατίας και θέτουμε σε προτεραιότητα την ικανοποίησητων αιτημάτων των δημοτών, αφού πρώτα πληροφορηθούν για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις και πάντα με ειλικρίνεια
                                    
                                                Δε θα λέμε ΝΑΙ εκεί που εννοούμε ΟΧΙ

Αγαπητοί φίλες και φίλοι,
Σκοπός μας είναι η ύπαρξη καλύτερης κοινωνικής συνοχής των συνενωμένων Δήμων και θα διεκδικήσουμε στα πλαίσια αυτής της συνοχής το δικαίωμα του κάθε πολίτη του Νέου Δήμου να διατηρήσει τον τοπικό χαρακτήρα του και την ιστορία του.
Βασιζόμαστε σε ένα διαφορετικό τρόπο διοίκησης, βασισμένο στη συμμετοχική δημοκρατία από νέους και ικανούς ανθρώπους,επαγγελματίες, στη βάση της ισότητας.
Είμαστε έμπειροι και ικανοί να διοικήσουμε καλύτερα από τους άλλους, οι οποίοι εμφανίζονται σήμερα και έχουν δώσει δείγματα γραφής όχι και τόσο ικανοποιητικά.
Αγαπητοί φίλες και φίλοι,
Η επιτυχής πολυετή θητεία μου ως Δήμαρχος Άνδρου, οφείλεται στην υλοποίηση των εξαγγελιών μου  και στη συνέπεια μεταξύ των λόγων και των έργων μου, γνωρίζοντας τόσο εγώ όσο και οι συνεργάτες μου τα καίρια προβλήματα του νησιού.
Σας καλούμε στις Δημοτικές Εκλογές της 7ης Νοεμβρίου 2010 να συμπορευτούμε για μία ακόμα τετραετία προς όφελος ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΜΑΣ
Με εκτίμηση
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΒΑΜΒΟΥΚΑΣ
ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΝΔΡΟΥ