Παρασκευή 13 Μαρτίου 2009

Ατάκες από τον Γούντυ Άλλεν.


Γνωστός ηθοποιός, συγγραφέας και σκηνοθέτης. Ξεκίνησε σαν κειμενογράφος κωμικών της τηλεόρασης, συνέχισε σαν κωμικός stand-up και αργότερα πέρασε στον κινηματογράφο,Μέχρι στιγμής έχει γυρίσει 43 ταινίες. Περισσότερο πάντως τον εκτιμούν στην Ευρώπη παρά στην Αμερική.
Οι αφορισμοί του προέρχονται από τις ταινίες αλλά και από τα βιβλία του.
*Το 80% της επιτυχίας είναι να κάνεις φιγούρα.
*Η διαφορά σεξ και έρωτα είναι ότι το σεξ χαλαρώνει την ένταση, ενώ ο έρωτας τη δημιουργεί.
*Έχω μια απάντηση. Έχει κανείς καμιά ερώτηση;
*Δεν μπορώ να ακούω για πολλή ώρα Βάγκνερ. Αρχίζω να έχω την επιθυμία να εισβάλω στην Πολωνία.
*Πρέπει να γυρίσω γρήγορα πίσω, πριν πάρουν είδηση ότι δεν με έχουν ανάγκη.
*Το σεξ είναι βρόμικο μόνο όταν γίνεται σωστά.
*Η απάντηση είναι ναι. Μπορείτε όμως να μου θυμίσετε την ερώτηση;
*Δεν μπορείς να αλλάξεις το παρελθόν, αλλά μπορείς να καταστρέψεις το παρόν με το να στενοχωριέσαι για το μέλλον.
*Η πρώτη μου γυναίκα ήταν πολύ ανώριμη. Έμπαινε στο μπάνιο και … βύθιζε τα καραβάκια μου
*Ο εγκέφαλός μου είναι το δεύτερο πιο αγαπημένο μου όργανο.
*Το μυστικό της επιτυχίας; Να είσαι διαφορετικός από τους άλλους.
*Δεν είναι που με τρομάζει ο θάνατος. Απλά δεν θα ήθελα να είμαι παρών όταν θα συμβεί.
*Μην επιτίθεστε στον αυνανισμό. Είναι σεξ με κάποιον που αγαπάμε.
*Το σεξ είναι το μόνο πράγμα που σε διασκεδάζει τόσο πολύ χωρίς να γελάς.
*Το σεξ μεταξύ δύο ανθρώπων είναι ένα ωραίο πράγμα. Μεταξύ πέντε, είναι φανταστικό.
*Τα λεφτά είναι καλύτερα απ' τη φτώχεια, αν μη τι άλλο, για οικονομικούς λόγους.
*O πατέρας μου μ' έχει δείρει μόνο μια φορά. Άρχισε το Σεπτέμβριο του 1945 και τέλειωσε το Mάρτιο του 1956.
(από το ΓΝΩΜΙΚΟΛΟΓΙΚΟΝ)Τελευταία του ταινία το Vicky Christina Barcelona που η λέσχη θα προβάλλει το
Σάββατο 14 & Τετάρτη 18 Μαρτίου στο κινηματοθέατρο της Χώρας 8:30μμ

Δεν υπάρχουν σχόλια: