Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2009

Η νέα γρίπη και οι εμβολιασμοί στην Άνδρο

5 σχόλια:

Simatoros Άνδρου είπε...

ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ...
ΚΙ'ΑΝ ΜΟΥ "ΚΑΤΣΕΙ" ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ "ΚΑΤΣΩ ΣΤΟ ΣΚΑΜΝΙ" ΓΙΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ;
TO KΕΕΛΠΝΟ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΌ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΙΑΖΟΜΕΝΟΥ ,ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ, ΒΓΑΙΝΕΙ Ο ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ;
ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΗ ΤΟ ΓΡΑΦΕΤΕ ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ;
ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΟ PANEMRIX ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ;

Simatoros Άνδρου είπε...

MHΠΩΣ ΠΑΝΕ ΝΑ ΜΑΣ "ΞΕΚΑΝΟΥΝΕ" ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ;
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΓΕΡΟΝΤΙΑ ΤΟΥ ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟΥ ΑΝΔΡΟΥ!!!

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Καλησπέρα!!
Ευχαριστούμε πολύ για το λινκ που μας έκανες!
Χαιρόμαστε να είμαστε λινκ σε πατριώτες.
Καλή συνέχεια και εννοείται ότι σε κάνουμε λινκ αμέσως!!!

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Και συνεχίζουμε...
Οχι στο εμβόλιο γιατρέ και είσαι και διευθυντής του κέντρου Υγείας.
Ο Θεοδόσης τι λέει βρε παιδιά?
Επίσης άσχετο, αλλά αν θες γίνε και αναγνώστης, μας διευκολύνει γιατί έχουμε χάσει λίγο τη μπάλα.

Βαγγέλης είπε...

Αγαπητέ Ευάγγελε και χρηστές του παρόντος ιστολογίου, σίγουρα θα αναρωτηθήκατε αν οι κύριοι που εμφανίζονται στο βίντεο έχουν κάνει ή αν θα κάνουν το περίφημο εμβόλιο…
Προφανώς πρόκειται περί φιάσκου η Η1Ν1 και όσοι δε το γνωρίζουν καλό θα ήταν να το μάθουν…
Και πάλι μπράβο στο Βαγγέλη για τη φιλότιμη προσπάθεια ενημέρωσης του κόσμου παρόλο που, κατά τη γνώμη μου, πρόκειται για άχρηστο και ίσως (θα φανεί) επικίνδυνο εμβόλιο.