Κυριακή 17 Μαΐου 2009

T.R.T. vs Ε.Ρ.Τ. ή Το δικό μου τραγούδι



Κόλλησα και εγώ, όπως όλοι και εγώ, γιατί να μένω εκτός ;
Ρώτησα και έμαθα με ποιο τρόπο να ψηφίσω με κινητό στη Eurovision ,αλλά πρέπει να προσέξω, μην κάνω λάθος και πάει στράφι η ψήφος μου.
Τόσο καιρό σε όποιο μέρος της Άνδρου και να ήμουνα ,άκουγα το τραγούδι της Ηadise "Düm Tek Tek" από όλους τους τούρκικους σταθμούς που όλοι τους έχουν μεγάλη εμβέλεια, γερό σήμα με καλό ήχο και που μόνο αυτούς πιάνουμε τόσο καλά και παντού εδώ, δυόμισυ ώρες μακρυά από την Αθήνα.
Μια δυο φορές το άκουσα, την τρίτη μου άρεσε και τη τέταρτη το σφύριζα . Αλλά πρόσεξα , και δεν το ψήφισα , γιατί δεν ψηφίζεις ποτέ το δικό σου τραγούδι ,πρέπει να ψηφίσεις ένα άλλο, ένα ξένο, που να μην έχει πιθανότητες να βγει, για να βγει το δικό σου και έτσι χωρίς μικρότητες και μίση ψήφισα το ελληνικό της ΕΡΤ που μας έχει μια ζωή χεσμένους και ξεχασμένους στα νησιά χωρίς αναμεταδότες και ελληνικό ραδιόφωνο και το μόνο που ξέρει είναι να τρέχει να λαβαίνει μέρος σε κωλοπανηγυράκια με τα λεφτά μας. Αλλά τώρα ,με τόσους τούρκικους σταθμούς γύρω μου, για ένα μετανιώνω: που όσο ζούσαν οι μικρασιάτες οι παππούδες μου δεν καθόμουνα να με μάθουν και άλλα χρήσιμα τούρκικα εκτός από το " Bok ye" που μου μάθανε να λέω σε όποιον με πειράζει και με νευριάζει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: