Αναδημοσίευση από το news.in.gr
Δύο φορτηγά πλοία ελληνικών συμφερόντων συγκρούστηκαν τα ξημερώματα της Πέμπτης, επτά ναυτικά μίλια νοτιοδυτικά της Άνδρου. Από τη σύγκρουση δεν έχουν αναφερθεί τραυματισμοί.
Τα πλοία παραμένουν «κολλημένα» και ακινητοποιημένα μετά τη σύγκρουση, ενώ στο ένα από τα δύο
προκλήθηκε εισροή υδάτων και έγινε μερική εγκατάλειψη από το πλήρωμα.
Πρόκειται για το φορτηγό πλοίο KATHERINE με σημαία Μάλτας, στο οποίο επέβαιναν 23 άτομα πλήρωμα, εκ των οποίων ένας Έλληνας.
Εννέα από τα 23 άτομα του πληρώματος για λόγους ασφαλείας επιβιβάστηκαν σε πλωτό σκάφος του λιμενικού σώματος και μεταφέρθηκαν στην Κάρυστο.
Στη θαλάσσια περιοχή του ναυτικού ατυχήματος παραμένουν τρία πλωτά σκάφη του λιμενικού και δύο παραπλέοντα πλοία.
Προς το παρόν δεν υπάρχει κίνδυνος βύθισης του πλοίου. Στην περιοχή αναμένεται ρυμουλκό σκάφος για την παροχή βοήθειας.
Το πλοίο είχε αποπλεύσει από το λιμάνι Νοβοροσσίσκ της Μαύρης Θάλασσας προς την Ιταλία, φορτωμένο με σίδηρο.
Στο άλλο πλοίο που ονομάζεται BARU SATU με σημαία Παναμά και στο οποίο επιβαίνουν 17 μέλη πλήρωμα, εκ των οποίων ένας Έλληνας, δεν έχει διαπιστωθεί προς το παρόν εισροή υδάτων.
Είχε αναχωρήσει από τον Πειραιά με προορισμό τη Βουλγαρία φορτωμένο με ζάχαρη.
Τα αίτια του ναυτικού ατυχήματος δεν έχουν ακόμα διευκρινιστεί.
Αναδημοσίευση από το www.news.in.gr
Δύο φορτηγά πλοία ελληνικών συμφερόντων συγκρούστηκαν τα ξημερώματα της Πέμπτης, επτά ναυτικά μίλια νοτιοδυτικά της Άνδρου. Από τη σύγκρουση δεν έχουν αναφερθεί τραυματισμοί.
Τα πλοία παραμένουν «κολλημένα» και ακινητοποιημένα μετά τη σύγκρουση, ενώ στο ένα από τα δύο
προκλήθηκε εισροή υδάτων και έγινε μερική εγκατάλειψη από το πλήρωμα.
Πρόκειται για το φορτηγό πλοίο KATHERINE με σημαία Μάλτας, στο οποίο επέβαιναν 23 άτομα πλήρωμα, εκ των οποίων ένας Έλληνας.
Εννέα από τα 23 άτομα του πληρώματος για λόγους ασφαλείας επιβιβάστηκαν σε πλωτό σκάφος του λιμενικού σώματος και μεταφέρθηκαν στην Κάρυστο.
Στη θαλάσσια περιοχή του ναυτικού ατυχήματος παραμένουν τρία πλωτά σκάφη του λιμενικού και δύο παραπλέοντα πλοία.
Προς το παρόν δεν υπάρχει κίνδυνος βύθισης του πλοίου. Στην περιοχή αναμένεται ρυμουλκό σκάφος για την παροχή βοήθειας.
Το πλοίο είχε αποπλεύσει από το λιμάνι Νοβοροσσίσκ της Μαύρης Θάλασσας προς την Ιταλία, φορτωμένο με σίδηρο.
Στο άλλο πλοίο που ονομάζεται BARU SATU με σημαία Παναμά και στο οποίο επιβαίνουν 17 μέλη πλήρωμα, εκ των οποίων ένας Έλληνας, δεν έχει διαπιστωθεί προς το παρόν εισροή υδάτων.
Είχε αναχωρήσει από τον Πειραιά με προορισμό τη Βουλγαρία φορτωμένο με ζάχαρη.
Τα αίτια του ναυτικού ατυχήματος δεν έχουν ακόμα διευκρινιστεί.
Αναδημοσίευση από το www.news.in.gr
6 σχόλια:
2 βαποργια μόνο 2 έλληνες? και μετά λέμε για ανεργία μαλον κατη δεν καταλάβενο
Τι δεν καταλαβαινεις το αυτονοιτο.Φτηνα εργατικα χερια απο απαιδευτα τριτοκοσμικα πληρωματα.Βοιθησα να καταλαβεις?
Έλληνες εφοπλιστές!!! 2 πλοία, 2 Έλληνες!!! Μπορεί να απαντήσει κάποιος υπεύθυνος το γιατί???
δηλ το εντελως αυτονοητο "φτηνα χερια" που υπαρχει σε ολη την Ελλαδα και σε ολους τους εργοδοτες ειναι δυσκολο να κατανοηθει?φτηνα χερια,ανασφαλιστα συνηθως,αναλωσιμα!Μια Μανωλαδα η Ελλαδα ολη....και οι θαλασσες!δεν θα πιασει ο πονος τον εφοπλιστη!την δικη του δουέια κοιταει!με οποιον του στοιχιζει φθηνοτερα!
Αριστερε λογοκριτη σου θιξαμε τον αναλφαβητο;
ΛΟΓΙΑ ΛΌΓΙΑ Ο ΈΛΛΗΝΑΣ ΔΕΝ ΤΗΕΛΗ ΝΑ ΔΟΥΛΕΒΗ ΘΕΛΗ ΝΑ ΙΝΕ ΤΟ ΑΦΕ ΝΤΙΚΟ ΚΕ ΤΟ ΑΦΕΝΤΚΟ ΕΡΓΆΤΗΣ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΗ Θ Ζ
Δημοσίευση σχολίου