Πριν από είκοσι χρόνια ήρθα για πρώτη φορά στην Χώρα της Άνδρου. Ήταν ένα από τα πιο όμορφα μέρη που είχα δει στις Κυκλάδες. Ξεχώριζε για πολλά πράγματα αλλά ένα ειδικά ήταν μοναδικό, ο μαρμάρινος δρόμος της αγοράς. Οι γκρίζες πλάκες από μάρμαρο, μάλλον τηνιακό, έδινε έναν αέρα ξεχωριστής αρχοντιάς! Πέρασαν τα χρόνια και διαπίστωσα ότι ο κόσμος πρόσεχε αυτό τον δρόμο. Εντυπωσιάστηκα όταν είδα να γίνεται ένα έργο και να βγαίνουν προσεκτικά οι πλάκες, να αριθμούνται για να ξαναμπούν στη σωστή τους θέση όταν θα τελείωνε το έργο. Έδειχνε μια ξεχωριστή συνείδηση ασυνήθιστη για ένα μέρος στην Ελλάδα της προχειρότητας και τσαπατσουλιάς.
Δυστυχώς καθώς άλλαζε η αγορά τα παλιά μαγαζιά έκλεισαν το ένα πίσω από το άλλο. Τα πολύχρωμα τουριστικά αντικατέστησαν τις ντόπιες παμπάλαιες κοινωνικές συμπεριφορές. Άρχισαν λοιπόν οι πλάκες να σπάνε, να βουλώνονται οι τρύπες με πρόχειρο τσιμέντο ή με κομμένες πλάκες, ορθογωνιασμένες με τη μηχανή, άψυχες, προσβλητικές στο μάτι. Τελευταία έπρεπε κανείς να προσέχει μην στραβοπατήσει στις ξεκολλημένες πλάκες που χορεύουν στις τρύπες τους σαν ετοιμόρροπα δόντια σε ξεδοντιασμένα στόματα. Και τώρα που ήρθα στο μεσοχείμωνο είδα αυτό που μου βάζει πολλές σκέψεις.
Είδα λοιπόν πλάκες σπασμένες, βαριά οχήματα πάνω σε εκείνες που χέρι μαστόρου τις είχε πελεκήσει μία-μία με περισσή τέχνη, ντανιασμένες όσες δεν έχουν σπάσει στη γωνιά, ελπίζοντας κάποια στιγμή να ξαναχρησιμοποιηθούν αλλά δυστυχώς πολλές, φαίνεται από τώρα, θα λείπουν όταν θα έρθει εκείνη η στιγμή. Πως άραγε θα φαίνεται ο πανέμορφος μαρμάρινος δρόμος όταν αυτό το έργο θα τελειώσει;
Έτσι λοιπόν θα ήθελα να καταθέσω μια σκέψη.
Πιστεύω ότι ο δρόμος της αγοράς είναι ένα μνημείο, αν και δεν έχει ακόμα χαρακτηριστεί, του νεότερου Ελληνικού πολιτισμού και μάλιστα από τα πιο σημαντικά στην ιστορία της αρχιτεκτονικής και πολεοδομίας. Πάνω από όλα είναι κάτι πολύ ωραίο. Δυστυχώς όταν κάτι το κοιτάζουμε κάθε μέρα δεν το βλέπουμε. Πρέπει κάποιος να μας το δείξει για να το δούμε. Και ελπίζω αυτό να συμβαίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση. Αλλιώς αν δεν μπορούμε να δούμε το ωραίο και να το εκτιμήσουμε είμαστε ανάπηροι με την χειρότερη αναπηρία που μπορεί να έχει κανείς, «να μην μπορεί να ζήσει την ομορφιά».
Κύριοι, σας κρίνω από αυτό που βλέπω, από τα έργα σας, δεν γνωρίζω τον σχεδιασμό σας, ούτε τις προδιαγραφές του έργου. Ελπίζω όμως για το καλό του τόπου να με διαψεύσετε σαν προπέτη με το άψογο σωστό αναπτυξιακό έργο που θα εκτελέσετε. Αυτός είναι και ο σκοπός της επιστολής μου γιατί σαν «ξένος» δεν έχω άλλο τρόπο να παρέμβω αλλά θέλω να συνεχίσω να περπατάω στον μαρμάρινο δρόμο της αγοράς της Χώρας της Άνδρου, να συνεχίσω να τον θαυμάζω σαν σημαντικό μνημείο άξιο να το διαφημίζω όπως το έκανα μέχρι τώρα σε υποψήφιους επισκέπτες της Άνδρου.
Δυστυχώς καθώς άλλαζε η αγορά τα παλιά μαγαζιά έκλεισαν το ένα πίσω από το άλλο. Τα πολύχρωμα τουριστικά αντικατέστησαν τις ντόπιες παμπάλαιες κοινωνικές συμπεριφορές. Άρχισαν λοιπόν οι πλάκες να σπάνε, να βουλώνονται οι τρύπες με πρόχειρο τσιμέντο ή με κομμένες πλάκες, ορθογωνιασμένες με τη μηχανή, άψυχες, προσβλητικές στο μάτι. Τελευταία έπρεπε κανείς να προσέχει μην στραβοπατήσει στις ξεκολλημένες πλάκες που χορεύουν στις τρύπες τους σαν ετοιμόρροπα δόντια σε ξεδοντιασμένα στόματα. Και τώρα που ήρθα στο μεσοχείμωνο είδα αυτό που μου βάζει πολλές σκέψεις.
Είδα λοιπόν πλάκες σπασμένες, βαριά οχήματα πάνω σε εκείνες που χέρι μαστόρου τις είχε πελεκήσει μία-μία με περισσή τέχνη, ντανιασμένες όσες δεν έχουν σπάσει στη γωνιά, ελπίζοντας κάποια στιγμή να ξαναχρησιμοποιηθούν αλλά δυστυχώς πολλές, φαίνεται από τώρα, θα λείπουν όταν θα έρθει εκείνη η στιγμή. Πως άραγε θα φαίνεται ο πανέμορφος μαρμάρινος δρόμος όταν αυτό το έργο θα τελειώσει;
Έτσι λοιπόν θα ήθελα να καταθέσω μια σκέψη.
Πιστεύω ότι ο δρόμος της αγοράς είναι ένα μνημείο, αν και δεν έχει ακόμα χαρακτηριστεί, του νεότερου Ελληνικού πολιτισμού και μάλιστα από τα πιο σημαντικά στην ιστορία της αρχιτεκτονικής και πολεοδομίας. Πάνω από όλα είναι κάτι πολύ ωραίο. Δυστυχώς όταν κάτι το κοιτάζουμε κάθε μέρα δεν το βλέπουμε. Πρέπει κάποιος να μας το δείξει για να το δούμε. Και ελπίζω αυτό να συμβαίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση. Αλλιώς αν δεν μπορούμε να δούμε το ωραίο και να το εκτιμήσουμε είμαστε ανάπηροι με την χειρότερη αναπηρία που μπορεί να έχει κανείς, «να μην μπορεί να ζήσει την ομορφιά».
Σίγουρα το έργο πρέπει να γίνει, είναι ανάπτυξη και την έχουμε ανάγκη. Απλώς η ανάπτυξη στα σύγχρονα ελληνικά έργα έχει ταυτιστεί με την καταστροφή. Δεν θα μπορούσε όπως πιο παλιά, να έχουν βγει οι πλάκες σωστά, να έχουν αριθμηθεί για να αποκατασταθεί ο δρόμος! Ο προϋπολογισμός να έχει λάβει υπ’ όψη του αυτό. Ο μηχανικός που σχεδίασε το έργο και επιδεικνύει την ιδιότητά του με την υπογραφή του στα κατασκευαστικά σχέδια και τις άδειες να έχει λάβει υπ’ όψη του την αισθητική ενός τέτοιου μνημείου. Ο επιβλέπων μηχανικός ή τεχνολόγος να υποδεικνύει στον εργολάβο πως θα πρέπει να εκτελέσει σωστά το έργο σε ένα μνημείο. Ο Δήμος που έδωσε την άδεια για το έργο, σαν ιδιοκτήτης του χώρου, να έχει υποχρεώσει με σωστές προδιαγραφές τη προστασία του μνημείου. Πάνω απ’ όλα Εσείς κάτοικοι αυτού του χώρου, της Άνδρου, να μην επιτρέψετε να σας καταστρέψουν κάτι όμορφο. Τουλάχιστον να σκεφτείτε ότι καταστρέφοντας αυτό το μνημείο, θα χάσετε εισόδημα γιατί ένας άλλος απρόσωπος δρόμος δεν μπορεί να είναι πηγή εισοδήματος.
Κύριοι, σας κρίνω από αυτό που βλέπω, από τα έργα σας, δεν γνωρίζω τον σχεδιασμό σας, ούτε τις προδιαγραφές του έργου. Ελπίζω όμως για το καλό του τόπου να με διαψεύσετε σαν προπέτη με το άψογο σωστό αναπτυξιακό έργο που θα εκτελέσετε. Αυτός είναι και ο σκοπός της επιστολής μου γιατί σαν «ξένος» δεν έχω άλλο τρόπο να παρέμβω αλλά θέλω να συνεχίσω να περπατάω στον μαρμάρινο δρόμο της αγοράς της Χώρας της Άνδρου, να συνεχίσω να τον θαυμάζω σαν σημαντικό μνημείο άξιο να το διαφημίζω όπως το έκανα μέχρι τώρα σε υποψήφιους επισκέπτες της Άνδρου.
Ο Γιώργος Σπέης είναι ερευνητής και συγγραφέας. Για την Άνδρο έχει γράψει τα βιβλία:
«Τα λιοτρίβια της Άνδρου» (Επαρχείο Άνδρου 2000)
" Θουρίδες και Μελισσοκήπια (Καΐρειος Βιβλιοθήκη 2003)
"Οι Σιφνιοί της Άνδρου -Η αγγειοπλαστική της Άνδρου τον 20ο αιώνα. (Καΐρειος Βιβλιοθήκη 2009)
"Η Μελισσάνθη και οι μέλισσες" μαζί με την Παλαιολόγου Κατερίνα. (Εκδόσεις Κέδρος 2004)
56 σχόλια:
Ευχαριστούμε πολύ Κε Σπέη για το ενδιαφέρον σας σχετικά με τον πολύπαθο δρόμο της Αγοράς (Πλακόστρωτο). Μακάρι την ευαισθησία την δική σας να την είχαν έστω και λίγοι απο αυτούς που αποφασίζουν για την τύχη της Ανδρου και ειδικά στην περιοχή του Δήμου Ανδρου. Δυστυχώς ο,τι πρόταση και να γίνει αυτοί θα κάνουν το δικό τους. Θέλω να πιστεύω όμως οτι το "Δύς εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού" διαφορετικά "Λαού σφαλλέντος, πας αγύρτης άρχεται".
Καταθέτω εδώ μια πολύ απλή σκέψη...
Είναι δύσκολο στις μέρες μας να έχεις περιβαλλοντική συνείδηση.
Και είναι δύσκολο να την έχεις πραγματικά, κι όχι απλά να λες πως την έχεις.
Μπράβο στο κ. Σπέη , αν και μου είναι εντελώς άγνωστος. Οι τίτλοι των βιβλίων του όμως παραπέμπουν σε...Ανδρειολάτρη συνειδητό!!!
Μακάρι και εμείς να είχαμε την ίδια οπτική γωνία για όσα μνημειώδη κληρονομήσαμε. Δυστυχώς κύριε Σπέη η επικρατούσα κατάσταση είναι διαφορετική απο αυτήν που θα ταίριαζε σε ενα τέτοιο μνημειωδες έργο Οι προοδευτικοί παράγοντες του Δήμου οταν βρεθεί κάποιος και γκρινιάζει για τις ασχήμειες που υπάρχουν η γίνονται θεωρείτε "αντιπολίτευση" , μπαίνει στη μαύρη λίστα και "δέχεται υπόγεια ρεύματα σπίλωσης". Σε επιστολή μου προς τον Δήμο Ανδρου για όσα έβλεπα οτι γίνονταν στο έργο της ύδρευσης έλαβα μια τυπική απάντηση οτι όλα είναι σύμφωνα με την μελέτη. Σε συζητήσεις με την τεχνική υπηρεσία του και με τον εκ των υπευθύνων του έργου , κρίθηκα αναρμόδιος να σχολιάζω ως μη εχων τεχνικές γνώσεις και σπουδές. Οταν έδειχνα τις κακοτεχνίες της αποκατάστασης (;) μου έλεγαν οτι θα τρίψουν τις πλάκες οπου εξέχουν , οτι θα περάσουν ξανά αρμό , οτι με την πίεση που τους ασκούμε και τα χρήματα του έργου να είμαστε και ευχαριστημένοι που έγινε . Φοβουμαι οτι και στο εργο της υπογειοποίσης ο αδιευκρινηστος ορος αποκασταση του πλακοστρωτου με την ευθυνη του Δημου κρυβει πολλες δυσαρεστες εκπληξεις....Εαν δεν θέλουμε αυτό το πλακόστρωτο και δεν είμαστε ικανοί να το διατηρήσουμε σε καλή κατάσταση ας...βάλουμε φωτεινους σημαδότες, να ρίξουμε και άσφαλτο να τελειώνουμε...
Κοντομαρκος Γεωργιος
η συνηθισμενη πορεια των πραγματων στην Ελλαδα...προς τι η εκπληξη?
επειδη αποφασισα στην ζωη μου να ακουμπησω τα ακρα (διοτι βαρεθηκα να προσπαθω να ειμαι πολιτισμενη και χαμενη απο χερι) και εχω φτασει ενα βημα πριν απο το μπουκαλι το στουπι και τον αναπτηρα μια λυση βλεπω....ξεσηκωμο με λεμονοκουπες και πετρες..(οχι της αγορας!)
και οχι "ασε να δουμε τι θα γινει" ΤΩΡΑ να το προλαβουμε....
αντε να δουμε γιατι τελικα ντροπη μας αλλα οι ξενοι πονανε το νησι περισσοτερο απο εμας τους "ιθαγενεις"!!!!!
" Παντα τα στραβα βλεπετε οταν γινετε κατι σωστο δεν σας ειδα να πειτε ενα μπραβο. Σας λειπει η υπομονη.Δωρεες σας κανουμε κ παλι παρατηρησεις εχετε. "
Τα λογια αυτα ναχετε υπ οψη σας,γρινιαριδες αχαριστοι , και να υποκλεινεστε στην κυρια
Μ Dela tolla..ικη, κοΛΟΝΔΙΝΟ,
Δοξαστε τους!
Δημ. Καμαρινος
Ας δείξομε και στη Χώρα μια σύγχρονη και μοντέρνα νοοτροπία. Όπως ακριβώς στα χωριά κάποιοι γυρνάνε τη νύχτα και παίρνουν καλές πέτρες - είτε τις στέψεις από τα ντουβάρια είτε ξεχαλικώνουν τοίχους από τις αιμασιές - ας βουτήξουν και τις παρατημένες πλάκες της Αγοράς για να στολίσουν τις χλιδάτες "παραθεριστικές" "παραδοσιακές" κατοικίες.Διότι φυσικά μέχρι εκεί φθάνει η σύγχρονη ανωμαλία και αχορταγιά.
Και για να τα πούμε πιό σοβαρά, οι πλάκες της αγοράς έχω ακούσει ότι προέρχονται από το νταμάρι των Λιβαδίων. Άρα το πέτρωμα υπάρχει ακόμα. Ας γίνει λοιπόν μια νέα λατόμευση για να συμπληρωθούν οι πλάκες. Και όποιος νομίζει, ας κάνει "καταγγελία" που και αυτό είναι της μόδας.
Φίλες και φίλοι ας ενεργοποιηθούμε περισσότερο μήπως και σωθεί κάτι πριν να είναι τελείως αργά.
EPITELOUS PREPEI KATI NA GINEI ME TIS PLAKES!!!EINAI KRIMA!!!
Κατ΄αρχάς είμαι ιδαίτερα ευτυχής που το συγκεκριμένο έργο (υπογειοποίηση δικτύων ΔΕΗ )πραγματοιείται,έστω & με καθυστέρηση 9 ετών...το 2000 μαζί με τούς συνεργάτες μου ως Δήμαρχος τότε το προτείναμε & η ΔΕΗ Τμ.Νήσων Αίγαίου μας κατέθεσε την οικονομοτεχνική της πρόταση & στην συνέχεια ο Δήμος εκπόνησε την προκαταρτική μελέτη του έργου,το2002 παρεδώθη ο φάκκελος στον νεοκλεγέντα Δήμαρχο κ.Βάμβουκα.
Πολύ σωστά επισημαίνετε οτι ο πεζόδρομος της Αγοράς ειναι Μνημείο & ως τέτοιο πρέπει & οφείλομε να το αντιμετωπίσομε,αυτό ακριβώς έπραξα στο παρελθόν όταν μετά από εισήγηση μου το Δημοτικό Συμβούλιο όμόφωνα αποδέχθηκε την αποκατάστση μεγάλων τμημάτων (κατεστραμένων πλακών )του πεζόδρομου απο την Λέσχη Άνδρίων & μέχρις της Πλατείας Καίρη,έτσι λοιπόν & πρίν την σύνταξη μελέτης για την προμήθεια των πλακών,εγώ & Δημοτικός Σύμβουλος κ.Γ.Λιάκος επισκευθήκαμε αρκετά Λατομεία της Τήνου με σκοπό να βρούμε αντίστοιχες μαρμάρινες πλάκες ίδιας απόχρωσης που είχαν τοποθετηθεί από το 1955!!!
Στή συνέχεια εκπονήθηκε η απαιτούμενη μελέτη & έγινε η αγορά Τηνιακών Μαρμάρινων Πλακών αναλόγων διαστάσεων.
Ακολούθως αναζητήθηκε έμπειρος τεχνίτης για την τοποθέτηση τους,τελικώς είμασταν τυχεροί διότι ο άνθρωπος που ανέλαβε την εργολαβία είχε εργασθεί ως βοηθός το 1955 οταν κατασκευάστηκε ο πεζόδρομος!!!
Δημήτρης Γιαννίσης
π.Δήμαρχος Άνδρου
Γιά τήν πληρέστερη ένημέρωση σας προσθέτω οτι ο εργαλάβος στό παρελθόν (2000) κατά την διαδικασία επισκευής του Πεζόδρομου της Αγοράς αριθμοτούσε τις παλαιές πλάκες.
Τό ίδιο πρέπει & σήμερα να γίνει για πολλούς λόγους....
Κύριε δήμαρχε ,μπράβο σας αλλά δεν ήταν και η τέλεια δουλειά, μπάμ κάνουν οι με μηχανή κομμένες πλάκες, εδώ μιλάμε για τη σωτηρία
των παλιών πελεκητών στο χέρι πλακών.
Θα παρακαλούσα οι ανώνυμοι να γίνουν επώνυμοι ή έστω με ψευδώνυμο γιατί χάθηκε η μπάλα.
Όσο για την ορθογραφία του πρώτου, τι να πω; τα αρχαία ρητά μας μάραναν.
Όταν μιλάμε εδώ και χρόνια ότι πριν από κάθε έργο θα πρέπει να γίνουν ειδικά σεμινάρια αισθητικής, μας λένε γραφικούς οικολόγους που στεκόμαστε εμπόδιο στην εξέλιξη.
Μα για ποια εξέλιξη;
Της τσιμεντοποίησης και της προχειρότητας;
Πότε γίνανε καλά αισθητικά έργα να τα επικροτήσουμε;
Με ένα βήμα μπρος και δύο πίσω άντε να προκόψεις.
Και να πεις οτι δεν υπάρχουν λεφτά;
Υπάρχουν, αλλά άλλοι τα χαλβαδιάζουν!
MPOYKOYROYKOY.............................................
Για να καταλάβετε πως έχουν τα πράγματα :
Η ΔΕΗ δε δεχόταν να κάνει την αποκατάσταση των πλακών και εκβίαζε το Δήμο ότι δεν θα γίνει η υπογειοποίηση των δικτύων της. Ο Δήμος υπέκυψε, και έτσι η ΔΕΗ σκάβει, βάζει τα καλώδια και μετά ρίχνει άμμο και χώμα. Την αποκατάσταση των πλακών (δηλαδή το δύσκολο μέρος) θα τα κάνει ο Δήμος Άνδρου. Όταν μια μέρα τη προηγούμενη εβδομάδα ρώτησα τους δύο αλλοδαπούς εργάτες που έβγαζαν άτεχνα τις πλάκες και τις έσπαγαν, γιατί δεν προσέχουν, μου απάντησαν ότι έχουν εντολή από τον εργοδηγό της ΔΕΗ να βγάζουν 50 μέτρα μήκος τη μέρα, χωρίς να τους νοιάζει αν θα τις σπάνε.
Όσο για τη μελέτη, ρωτώντας τον εργοδηγό και άλλους, κατάλαβα ότι τίποτα από αυτά που λέει ο κ. Σπέης δεν έχει ληφθεί υπόψη. Η μελέτη της ΔΕΗ δε προβλέπει αποκατάσταση. Και μάλιστα μου είπαν ότι κάνουν χάρη στους Ανδριώτες που δε βγάζουν τις πλάκες με το JCB αλλά με χειροκίνητο κομπρεσέρ. Οπότε οι παλιές χτυπημένες με το χέρι πλάκες καταστρέφονται μέρα με τη μέρα.
Δυστυχώς αρκετοί επαγγελματίες της αγοράς (ένας σχολίασε πριν), πίεζαν και φώναζαν σε όλους (και στον εργολάβο) στην εκσκαφή πριν από δύο χρόνια για την ύδρευση και θα κάνουν και τώρα τα ίδια φαντάζομαι, για να γίνει τάχα ταχύτατα η αποκατάσταση. Μετά που είδαν τα χάλια, έλεγαν πως φταίει ο Δήμος. Τα έκαναν για αντιπολιτευτικούς λόγους. Ως εκ τούτου και τώρα δε θα γίνει καλή δουλειά, το περιμένω αυτό. Θα γίνουν και κλεψιές πλακών όπως κατήγγειλε και πέρυσι ο εργολάβος που αντικατέστησε τις σπασμένες πλάκες της πλατείας γηροκομείου. Τα λέω τώρα που δεν είναι αργά, μπας και προλάβουμε κάτι. Είμαστε όλοι υπεύθυνοι για αυτά, η ΔΕΗ, ο Δήμος, οι μαγαζάτορες και κατ΄ επέκταση όλοι οι Ανδριώτες είμαστε άξιοι της μοίρας μας!!
Νίκος…
Η ΔΕΗ εξαντλεί την αισθητική της για το έργο αυτό στην υπογειοποίηση των καλωδίων της. Για τα μάρμαρα της αγοράς δεν υπάρχει καθόλου κ. Σπέη και κ. kimon......
Στο Λονδινο κανει πολυ κρυο αυτες τις μερες , ασχετο ,
οι Λονδρεζοι (...εζες ) κρυωνουν πολυ και σταματησανε τις δωρεες...
(προς εμας ...τους υπηκοους )
Λορ. Κασ.
Σωστά τα λέει, κάτι πρέπει να γίνει με αυτές τις πέτρες. Ξέρετε πόσες τούμπες έχω φάει;;; lol
Αν είναι έτσι όπως τα λέει ο Νίκος, τότε θα έπρεπε εργάτες του δήμου να βγάλουν τις πλάκες με προσοχή και μετά να παραδώσουν τη σκυτάλη στη ΔΕΗ.
Όμως αυτό είναι ένα κόστος που κανείς δεν το θυσιάζει στο πλευρό της αισθητικής.
Έτσι, αναμένουμε το αποτέλεσμα με το κεσέ στο χέρι. Ας ελπίσουμε να πάνε όλα καλά και να μη φύγει το γιαούρτι!
ειδατε λοιπον...καταληγουμε...επειδη ολα ειναι μπεσαχτας και γλειψιμο της εξουσιας..επειδη ολα ειναι μεχρι εκει που φτανει η πανακριβη εξωπορτα μας..επειδη στο τελος για την καταστροφη των πλακων θα φταινε οι Τουρκοι (αυτοι που στελνουν και τις σακουλες στην θαλασσα) και "οι αλλοι" ...επειδη ολα πια ειναι φτηνιαρικα και ημιτασιον ....επειδη εγω που ουτε σπιτι δεν εχω εκει αλλα νοικιαζω με τον χρονο γιατι με πονα το "καθολου" μου στεναχωριεμαι και σκαω χωρις συμφερον και αιτια...επειδη λοιπον θα ακουσουμε παλι τα ιδια και τα ιδια αλλα οι πλακες θα αποδημησουν εις Κυριον (βεβαια εμεις θα βαλουμε τα καλα μας το Πασχα στην εκκλησια και θα τις διασχισουμε κορδωμενοι να μας δουν οι αλλοι να σκασουν)....επειδη ολα αυτα ειναι μια μικρογραφια ολης της Ελλαδας...εγω βαρεθηκα απογοητευτηκα σιχαθηκα και με πληρη συνειδηση αυτων που λεω και γραφω σιγα και σταθερα απομακρυνομαι απο τα "πολιτισμενα και σταθερα"
μονο το ξεσηκωμα μας σωζει..το ομαδικο..το ριζικο..το ατοφιο..το ακκοματιστο...στειλτε στο διαολο τα κομματοσκυλα....στειλτε στο διαολο τα μικροσυμφεροντα....σωστε οτι απομεινε...
αλλιως....
Μαρια Ανυση- Κουερινη
Οπως επιβεβαιωνει και ο Νικος , οποιος μιλαει και πιεζει το κανει για αντιπολιτευτικούς λόγους ειναι οι μονοι λογοι που με κανουν να αντιδρω , ολοι οι αλλοι δεν λαμβανοναι υποψη.
Τα παντα πρεπει να εχουν "πολιτικο" κινητρο ετσι; Οσο για τον εργολαβο οτι μας κανει χαρη , προσωπικα δεν την δεχομαι Και θελω να μαθω στο Κόρθι πως εσκαψαν;(ο Δημαρχος του Κορθιου ειχε πει σε απλη συναντηση μας στον πλατανο οταν γινόταν το εργο της υδρευσης οτι επρεπε να σκαφθει με αλλο τροπο και με σεβασμο στο πλακοστρωτο...)
Η αγορα ειχε παθει αρκετη ζημια πριν το εργο της Υδρευσης με αυτο καταστραφηκε στο μεγαλυτερο μερος της , τωρα απογινε. Ο μελετητης του εργου(υδρευσης) ειχε προτεινει η διανοιξη των ωρυγματων να γινοταν με τεραστιο και πολλων τονων JCB και η μεταφορα των μπαζων απο επισης πολλων τονων φορτηγο; Οσοι ζουσαμε την "εκτελεση του εργου" βλεπαμε δυο υπερβαρα μηχανηματα να καταστρεφουν καθε καλο κομματι της αγορας.
Οταν ρωτησα υπαλληλο της τεχνικης υπηρεσιας γιατι δεν υπάρχει φροντίδα για την διανοιξη και τις πλακες μου απαντησε " θα κανουμε στο μελλον και μια μελετη για την αποκατασταση του".
Χρειαζεται να ειναι κανεις αντιπολιτευτικος για να διαπιστωσει οτι η αποκατασταση των πλακων στο εργο της υδρευσης εγινε απο "μαστορους" και εγινε τοσο γρηγορα απο την ασκουμενη πιεση και οχι γιατι δεν εβγαινε οικονομικα ο εργολαβος που εδωσε την υποεργολαβια.(Στον πεζοδρομο αλλωστε ελεγε πολλακις οτι με τον προυπολογισμο του εργου και πολλα κανει).Ο οποιος εργολαβος εχει ως συστημα να κτυπα εκπτωτικα οσα εργα αναλαμβανει. Και ειναι προφανες οτι οι εκπτωσεις περνουν και στην ποιοτητα των εργων.
Γραφω για αντιπολιτευτικους λογους:Εχω γραψει την γνωμη μου για την αγορα σε αλλο σχόλιο και επιμενω οτι πρεπει να την προστατεσουμε και να την αναδειξουμε.Το εργο της υδρευσης επρεπε να γινει.Μπραβο ως προς αυτο. Το εργο της υπογειοποιησης το Ιδιο .Ξανα Μπραβο. Για τα υπολοιπα μπραβο απευθυνθειτε σε αυτους που σας χαιδευουν τα αυτια.
Ενας αντιπολιτευτικος επαγγελματιας
Ευχαριστω για το Χρονο σς
Κοντομαρκος Γεωργιος
Οταν εγινε το εργο της Υδρευσης και οι τρομερες κακοτεχνιες στην Αγορα μας ελεγαν απο τον Δημο οτι η αγορα φτιαχτηκε προχειρα γιατι θα γινει η υπογειοποιηση. Τωρα που εφτασε η ωρα της υπογειοποιησης ολοι βλεπουμε και ακουμε: 1. Η ΔΕΗ δεν αναλαμβανει την τοποθετηση των πλακων. (Λογικο) 2. Ο Δημος δεν ξερει τι κανει σε αυτο το θεμα. 3. Η ΔΕΗ σκαβει και κανεις απο τον Δημο δεν ασχολειται για το αν γινονται καταστροφες. 4. Ακουμε για απειλες της ΔΕΗ προς τον Δημο για την μη εκτελεση του εργου. Επιτελους μπορει να μπει μια ταξη σε αυτη την κατασταση ? Η Ανδρος δυστυχως περναει μεσαιωνα και σκοταδισμο. Ολοι μας λεμε λεμε αλλα ουσιαστικη αντιδραση καμμια. Οι καινουργιες κολωνες με τα φωτα μας μαραναν !!!!
Ο Αντιπολιτευτικος.
Kimon, μάλλον δε γνωρίζεις πως λειτουργούν οι Δήμοι και πως κατασκευάζονται τα έργα σε όλη την Ελλάδα. Μάλλον όπως μας έχεις πει, είσαι πολύ ρομαντικός. Εδώ ο Δήμος Άνδρου δε μπορεί με τους εργάτες που έχει, να μπαλώσεις τις τρύπες στους δρόμους, ή να συντηρήσει το δίκτυο ύδρευσης που έχει μεγάλες απώλειες, θα κάνει ένα τέτοιο έργο με δικούς του εργάτες, που δεν έχει !!! Και αν ψάξει, θα βρει μόνο αλλοδαπούς. Δε ξέρεις kimon ότι τα έργα τα κατασκευάζουν πια αλλοδαποί;; Δεν υπάρχουν Έλληνας εργάτες πια.
Η αλήθεια, όσο πικρή και αν ακούγεται, είναι ότι όπως οι παλιοί τεχνίτες – πετράδες πέθαναν, έτσι πέθανε και η τέχνη τους, και κατά συνέπεια πεθαίνει μέρα με τη μέρα και το πλακόστρωτο της αγοράς. Κάθε φορά που θα σκάβεται, δεν θα αποκαθίσταται πια, όπως ακριβώς ήταν πριν. Και σιγά σιγά θα αντικατασταθεί με μια συνήθη πλακόστρωση. Αυτή είναι η πικρή αλήθεια. Και τα γιαούρτια πρέπει πρώτα να τα πετάξουμε στον εαυτό μας, και μετά να ψάχνουμε εξιλαστήρια θύματα στο Δήμο ή αλλού.
Είδες Γιώργο, για το Δήμαρχο Κορθίου μίλησες, που για πολιτικούς λόγους σας είπε κάτι, αν σας το είπε (στην Ελλάδα ζούμε, είναι πολιτικά αντίπαλοι με το Βάμβουκα) και τσίμπησες. Και μιλάς για την ύδρευση του Δήμου, ενώ ξέρεις ότι και τώρα η ΔΕΗ σκάβει με το ίδιο μεγάλο JCB, και με το ίδιο ακριβώς φορτηγό μεταφέρει τα μπάζα. Τα αδέρφια Μαμάη έσκαβαν και τότε (στην ύδρευση), αυτοί σκάβουν και τώρα ως υπεργολάβοι. Από ότι μου είπαν, ο εργολάβος της ύδρευσης του Δήμου πήρε το έργο με έκπτωση 7% και έφαγε από το Δήμο ποινική ρήτρα 10%. Για μάθε Γιώργο, η τωρινή εταιρεία ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΑΤΕ με πόση έκπτωση πήρε τα έργα της ΔΕΗ;;; Και είναι λογικό ο οποιοσδήποτε να σκάβει την Αγορά και να μην την αποκαταστεί Γιώργο;;; Είναι λογικό αυτό;; Είναι παντελώς παράλογο (και ο Δήμος έκανε λάθος που το δέχτηκε). Μόνο στο Δήμο αντιπολίτευση ξέρουμε να κάνουμε, ενώ για τη ΔΕΗ γαργάρα. Γι΄ αυτό άστα..… Θέλω να τονίσω σε όλους μας ΑΡΚΕΤΑ τα αντιπολιτευτικά παιχνίδια με το πλακόστρωτο της αγοράς, ΑΡΚΕΤΑ.
Τέλος όσοι έκαναν και κάνουν αντιπολίτευση για το θέμα αυτό, να ξέρουν ότι όχι μόνο δε συμβάλουν στην επίλυσή του, αλλά και να είχε θέληση ο Δήμος να κάνει την αποκατάσταση της πλακόστρωσης όπως όλοι μας θέλουμε, φοβάμαι ότι δεν θα τη κάνει τελικά, διότι και πάλι γκρίνια θα φάει. Οπότε να καταλάβετε ότι φταίμε όλοι μας, όλοι!!!
Νίκος
Γιώργο Κοντομάρκο, αφού όπως λες η αποκατάσταση του πλακόστρωτου με την ευθύνη του Δήμου κρύβει πολλές δυσάρεστες εκπλήξεις και έχεις επιφυλάξεις αν θα γίνει καλή δουλειά, γιατί παρακάτω λες ότι είναι λογικό η ΔΕΗ να μην αναλαμβάνει τη τοποθέτηση των πλακών?? Μήπως για να έχεις πρόσφορο έδαφος να κάνεις αντιπολίτευση?? Λέω μήπως. Γιατί διαφορετικά θα ήθελες να κάνει την αποκατάσταση η ΔΕΗ, αφού ο Δήμος δε θα κάνει καλή δουλειά. Έτσι ??
Σε ενα πράγμα φταίει ο Ανδριώτης. Αυτο είναι οτι σας έχει δώσει το δικαίωμα να είσαστε στον Δήμο επι 2 τετραετίες και δεν μπορείτε να βάλετε την μια πέτρα πάνω στην άλλη. Ποια πλακόστρωση, ποιος βιολογικός, ποιά σφαγεία, ποιος ΧΥΤΑ/ΧΥΤΥ. Είσαστε ανίκανοι για τα πάντα. 2 τετραετίες και αποτέλεσμα μηδέν. Μονο καταστροφή. Ποιος έδωσε στον κόσμο το δικαίωμα της γκρίνιας. Εσείς με την ανικανότητά σας.
Ο Αντιπολιτευτικός !!!
Πω πω πως αποδεικνύεται ότι κάνεις αντιπολίτευση και γίνεσαι αναξιόπιστος σε ότι λες!! Ε εντάξει, οι προηγούμενοι είχαν κάνει βιολογικό στη Πλακούρα και ΧΥΤΥ στη Σταυροπέδα, οπότε η τωρινή διοίκηση δε χρειάζεται να κάνει και άλλα!!! Άντε καλόν ύπνο, είναι δυνατό με αυτά τα μυαλά να πάμε μπροστά???
Βλεπω και τα δικα σας μυαλά γι αυτο η Ανδρος προοδευει με τις επιλογες σας. Και η Πλακουρα σταματησε και η Σταυροπεδα εκλεισε. Οτι και να πειτε θα κριθειται εκ του αποτελεσματος !!! Εισαστε ενα απολυτο μηδεν. Γεια σας ...
προς τον ανωνυμο που εγραψε "Γιώργο Κοντομάρκο, αφού όπως λες η αποκατάσταση του πλακόστρωτου με την ευθύνη του Δήμου κρύβει πολλές δυσάρεστες εκπλήξεις και έχεις επιφυλάξεις αν θα γίνει καλή δουλειά, γιατί παρακάτω λες ότι είναι λογικό η ΔΕΗ να μην αναλαμβάνει τη τοποθέτηση των πλακών?? Μήπως για να έχεις πρόσφορο έδαφος να κάνεις αντιπολίτευση?? Λέω μήπως. Γιατί διαφορετικά θα ήθελες να κάνει την αποκατάσταση η ΔΕΗ, αφού ο Δήμος δε θα κάνει καλή δουλειά. Έτσι ??" το σχολιο "1. Η ΔΕΗ δεν αναλαμβανει την τοποθετηση των πλακων. (Λογικο)"... με την υπογραφη αντιπολιτευτικος δεν ειναι δικο μου. Σε οσα εχω "ποσταρει" γραφω και το ονοματεπωνυμο μου.
Ευχαριστω .
Κοντομαρκος Γεωργιος
Α, ΟΚ Γιώργο, συγνώμη έκανα λάθος.
Απο οσα εχω δει μεχρι τωρα. Οι αφοι Μαμαη χρησιμοποιουν μεγαλο JCB καιφορτηγο εκτος αγορας. Για την αγορα εχουν ενα μικρο JCB με ερπυστριες απο υλικο σαν των ελαστικων και το μικρο φορτηγο τους. Στο εργο της υδρευσης ηταν το μεγαλο JCB και στις μεταφορες των μπαζων το φορτηγο του εργολαβου με τον "παπαγαλο".Το δε μικρο φορτηγο του Μαμαη χρησιμοποιηθηκε ελαχιστα.
Ευχαριστω για τον χρονο σας
Κοντομαρκος Γεωργιος
OLOI ESEIS MOY THIMIZETE KATI TYPOYS POY DOYLEYOYN STIS KOLONES....ENAS EINAI PANO K OLOI OI APO KATO DINOYN ODIGIES ....................
Προς ανώνυμους : Γιατί τσιμπήσατε και χρησιμοποιείται δεύτερο πληθυντικό?? Καταλάβατε ότι εγώ είμαι πολιτικά μαζί με τη Δημοτική Αρχή?? Λάθος κάνετε. Είμαι μαζί με τους υγιώς σκεπτόμενους Ανδριώτες. Όμως το Μανώλη δεν τον διόρισε Δήμαρχο καμιά δικτατορία. Ο λαός της Άνδρου τον ψήφισε, όχι μόνο μία, ούτε δύο αλλά τρεις φορές. Όσο για το ότι δεν κάνει έργο, συμφωνώ και εγώ μαζί σας. Αλλά στις προηγούμενες εκλογές απέδειξε ότι είναι καλύτερος από τους δύο άλλους. Μπορεί να μη κάνει τίποτα, αλλά η πόρτα του είναι πάντα ανοιχτή (πιθανότατα βέβαια θα μας κοροϊδέψει) και ποτέ δώδεκα χρόνια τώρα, δεν έβαλε το χέρι του στο μέλι. Ενώ κάποιος/οι άλλοι????? Σκεφτείτε λιγάκι, όχι μόνο κριτική, κάντε προτάσεις, βρείτε λύσεις …. Δημοκρατία έχουμε βρε παιδιά. Συμφωνώ μαζί σας ότι μας άξιζαν καλύτεροι. Όμως νομίζεται ότι με ανώνυμες κραυγές θα τον ρίξετε;; Ανέφερα και πιο πάνω, σταματήστε την στείρα αντιπολίτευση, μη βγάζετε εδώ τα αποθημένα σας και το κόμπλεξ σας. Όλοι μας φταίμε για το χάλι αυτό, ακόμη και εσείς συμβάλατε, μη αντιδρώντας σωστά αλλά σπασμωδικά και υστερικά.
Προς κ. Γιώργο Κοντομάρκο : Το μικρό JCB με “ελαστικές” ερπύστριες (ευτυχώς), κάνει περισσότερη ζημιά στις πλάκες της αγοράς κυρίως όταν στρίβει, από το JCB με τις τέσσερις ρόδες, γιατί μπορεί να “πετάξει” τις πλάκες. Άκου ερπύστριες στην αγορά μας!!! Έπρεπε να είχαν μικρό JCB με τέσσερις ρόδες (για καλύτερη κατανομή του βάρους) ή έστω μπομπκάρτ, και να δούλευαν σε δύο μέτωπα, αλλά δε τους συμφέρει γιατί θέλουν να βγάλουν γρήγορα και φθηνά τη δουλειά. Όσον αφορά τo φορτηγό του εργολάβου της ύδρευσης και το μικρό του Μαμάη που χρησιμοποιήθηκαν τότε, είναι ακριβώς ίδια σε όγκο μπαζών και βάρος. Απλά του Μαμάη δεν έχει “παπαγαλάκι” και είναι μισό μέτρο μικρότερου μήκους. Ελπίζω να μην βάλουν το μεγάλο φορτηγό του Μαμάη μέσα, γιατί αλλιώς καλύτερα να τσιμεντοστρώσουμε την αγορά και να πετάξουμε τις πλάκες!!
Νίκος
ΣΠΥΡΟ ΣΩΣΤΟΣ, ΟΙ ΔΕΗΤΖΙΔΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΤΣΙ! ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΛΗΝΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΕΡΓΑΤΗΣ. ΔΕΚΑ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΕΡΓΑΤΕΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ (Ο ΕΡΓΟΔΗΓΟΣ, Ο ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ).
ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΕΧΝΙΤΗ ΝΑ ΠΕΛΕΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΤΙΣ ΠΛΑΚΕΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΟΠΩΣ ΤΟ 1955. ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΙ.
Ανώνυμε Νικο,
Εισαι περήφανος για την κατάσταση του Δήμου ? Εισαι περήφανος για τα χάλια της Χώρας ? Μπορεί ο Δήμαρχος να είναι τίμιος αλλά δυστυχώς δεν φτάνει αυτό. Η Ανδρος έχει προβλήματα και με την τιμιότητα μόνο δεν λύνονται. Θέλει και δουλειά. Και αυτο λείπει, μετα λύπης μου.
AN ENDIAFERESTE GIA TIS PLAKES NA ELTHETE SE EPAFI ME THN SXOLH KALON TEXNON STHN THNO
H SXOLH KALON TEXNON EINAI STON PYRGO THS THNOY ME POLLOYS MATHITES K TELEIOYS KATHIGITES KALO EINAI NA ELTHEI O DHMOS SAS SE EPAFI..EINAI OTI KALYTERO GIA TIS PLAKES KSEROYN POLY KALA AP AYTA..........
Πολυ σωστός ο Σπυρος. Να μην μπει καμμια πλάκα μεχρι να δώσουν την λυση οι Τηνιακοί. Αξίζουν τον κόπο. Νομίζω την πλακόστρωση της αγορας του Κορθίου, Τηνιακοί την έκαναν. Ας γίνει και κατι σωστό και μια φορά !!!
ΣΠΥΡΟ ΚΑΙ ΑΝΩΝΥΜΕ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΣΑΣ, ΟΜΩΣ ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ :
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΤΟ ΠΥΡΓΟ ΤΗΣ ΤΗΝΟΥ ΤΙ ΗΛΙΚΙΑ ΕΧΟΥΝ ?? ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΕΊΝΑΙ ΑΝΗΛΙΚΟΙ, ΜΑΛΛΟΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΕ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΗΚΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΠΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΖΥΓΙΖΕΙ 30-40 ΚΙΛΑ Η ΚΑΘΕΜΙΑ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΧΕΡΑΚΙ …. ΑΛΛΙΩΣ ΑΝ ΑΥΤΟΙ (ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ) ΕΊΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ, ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΛΥΚΕΙΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΟΥΜΕ, ΜΗΠΩΣ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΑΝΕ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΤΕΧΝΙΤΕΣ…….
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ …..
GIA SENA POY PERIMENEIS APANTISI....MALLON ASXETOS EISAI...K KATI ALLO...PALI DYSKOLIA BRIKES ....
SUMFWNW ME TON KURIO SPURO,ANWNUME,KALUTERA NA MASAS PARA NA MILAS!MERCY!OLO DUSKOLIES VRISKETE!!!
Επειδη οι πληροφοριες που εχω για την πλακοστρωση της αγορας το 1955 ειναι "θολες", γνωριζει κανεις με σαφηνεια να μας πει
1)Αν ηταν επανατοποθετηση των πλακων που υπηρχαν τοτε;
2)Αν ηταν νεες πλακες;
3) Και στις δυο περιπτωσεις απο που προηλθαν οι πλακες;
Ευχαριστω
Κοντομαρκος Γεωργιος
Καλά δε καταλάβατε Σπύρο και ανώνυμε ότι σας δουεύει με τη σχολή καλών τεχνών της Τήνου που του είπατε??
ΣΠΥΡΟ, ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΣΤΗ ΤΗΝΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ, ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΙ ΣΩΣΤΗ Η ΠΛΑΚΟΣΤΡΩΣΗ??
Καλά δε καταλάβατε Σπύρο και ανώνυμε ότι σας δουλεύει με τη σχολή καλών τεχνών της Τήνου που του είπατε??
Prepei olh h Thnos na eruei sthn Andro gia na kanei th plakostrvsh thw agoras!!!!!!!
XAIROMAI TELEFTAIE ANWNUME POU TO DIAPISTWNEIS,OI PROIGOUMENOI...TI NA PW...KATI TETOIOI SAS K ESAS KANOUN KOUMANTO,POU TO MONO POU KSEROUN ,EINAI NA TO PAIZOUN EKSUPNOI XWRIS KAPOIO APOTELESMA,K NA XLEUAZETAI AFTOUS POU EXOUN OMORFES KAI EPIKODOMITIKES IDEES!(KSERW,TWRA,KAMIA EKSSUPNADA THA PEITE PALI...)
XLEUAZETE*
ΜΕ ΕΙΠΑΤΕ ΑΣΧΕΤΟ, ΜΟΥ ΕΙΠΑΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΑΣΑΩ ΠΑΡΑ ΝΑ ΜΙΛΑΩ, ΟΜΩΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΔΕ ΔΩΣΑΤΕ ΣΠΥΡΟ ΚΑΙ ΑΝΩΝΥΜΕ. ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΕΤΣΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΙΚΟΙ.
SE TI NA APANTISOUME?STIS EIRWNIES SOU?O KURIOS SPUROS,EIPE MIA APOPSI SWSTI KATA TIN GNWMI MOU KAI AMESWS NA TON EIRWNEUTEITE ME TA ILITHIA SXOLIA SAS!ANTI NA SKEFTTEITE SOVARA OTI KATI TETOIO THA MPOROUSE NA SUMVEI KAI THATAN KALO!POIOS THA MPOROUSE NA EINAI PIO EIDIKOS?AFTOI POU FTIAXAN K TOTE TIS PLAKES?POU SKOUNTOUFLAME KATHE MERA??POU ERXONTAI OI GIAGIADES KAI PEFTOUN XAMW?THA EPREPE NA NTREPOMASTE!ALLA PIO POLU ESEIS!POU KATHESTE STA AUGA SAS,KAI TO MONO POU KSERETE EINAI NA EIRWNEUESTE MIA IDEA!!TI THLIVEROI POU EISTE!
ΑΝΩΝΥΜΕ ΜΑΣ ΜΠΕΡΔΕΨΕΣ ΤΩΡΑ.
ΛΕΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΤΙΣ ΠΛΑΚΕΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΙΣ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ 1955;; ΖΟΥΝ ΑΥΤΟΙ;; ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΤΩΡΑ ΣΤΑ 80-90 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ;; ΑΝΤΕΧΟΥΝ;; ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΙΔΕΕΣ (ΕΧΟΥΜΕ ΧΟΡΤΑΣΕΙ), ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ.
DEN MILAW GIA AFTOUS!!!MILAW GIA AFTOUS POU FTIAXAN TIS PLAKES OTAN EPROKEITAI NA ALLAXOUN TOUS SWLINES TOU NEROU!!
PWPW EXEIS KATANTISEI POLU VARETOS,ALLA LEW KAI ALLA KATALAVAINEIS,,,ASTO FILE MOU,OSO K NA TO PROSPATHEIS,ESU EXEIS TIN DIKI SOU GNWMI K EGW TIN DIKI MOU.EMENW KIOLAS GIATI PISTEUW OTI EINAI POLU SWSTI,MPRAVO STO KURIO SPURO!!SUMFWNW APOLUTA
Τι πάθατε;
Γιατί γράφεται έτσι;
Eλληνικά γράμματα δέν γνωρίζεται;
Μάλλον δε τα ξέρει τα Ελληνικά. Μόνο για τις πλάκες γνωρίζει....
Για πες μας σε τι συμφωνείς με το Σπύρο?? Στη γραφικότητα που είπατε?? Δεν δώσατε απαντήσεις στις ερωτήσεις, γιατί φαίνεται ότι δε ξέρετε τι λέτε.
Α, και κάτι ακόμα : Επειδή πριν έλεγες : “POU SKOUNTOUFLAME KATHE MERA??POU ERXONTAI OI GIAGIADES KAI PEFTOUN XAMW?THA EPREPE NA NTREPOMASTE!ALLA PIO POLU ESEIS!” Έχω να σου πω μια ιδέα : Επειδή προβλέπω ότι δε θα τοποθετηθούν σωστά και τώρα οι πλάκες, μήπως είναι καλύτερα να πέσει σκυρόδεμα που θα είναι λείο και δεν θα σκουντουφλάτε, ούτε θα πέφτουν οι γιαγιάδες??? Και εμείς αλήθεια γιατί να ντρεπόμαστε, επειδή μπορεί και να μη συμφωνούμε σε κάτι μαζί σας??
THA PREPEI NA NTREPESTE POU DEN DEXOSASTE MIA APOPSI ME SUZITISI ,KAI KATEUTHEIAN TO MONO POU KSERETE EINAI NA KOROIDEPSETE.AFTES OI ILITHIOTITES POU ANAFERESAI OUTE KAN THA SXOLIASWGIATI DEN AKSIZEI NA ASXOLEITHW K ALLO MAZI SOU.K THA GRAFW ETSI OPWS GOUSTARW,CIAO BAMBINO
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΑΞΙΖΑΤΕ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΦΗΜΕΣ ΙΔΕΕΣ ΣΑΣ, ΣΟΥ ΛΕΩ ΤΑ ΕΞΗΣ :
ΑΡΧΙΚΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ ΤΗ ΔΕΧΤΗΚΑ ΚΑΙ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΗ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΑ ΜΕ ΤΗ ΣΧΟΛΗ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΥΡΓΟ ΤΗΣ ΤΗΝΟΥ, ΣΤΟ ΠΑΝΟΡΜΟ. ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΙΔΙΚΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΡΜΑΡΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΓΑΛΜΑΤΑ, ΠΡΟΤΟΜΕΣ ΚΛΠ. ΔΗΛΑΔΗ ΕΊΝΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΕΧΝΙΤΕΣ. ΌΜΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΜΙΑ ΛΙΣΤΑ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΝΑ ΒΡΟΥΝΕ ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ. ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΨΑΧΝΕΙΣ ΓΙΑ ΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΤΕΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ Ή ΣΕ ΕΝΑ ΙΕΚ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ. ΣΟΥ ΤΑ ΕΞΗΓΩ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ, ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ, ΕΧΕΙΣ ΑΥΘΑΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΛΕΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ!!!
Ο ΣΠΥΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΗΔΗ ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ, ΕΝΩ ΕΣΥ ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ!!
O SPUROS EINAI FILOS MOU,KAI KSEREI OLI TIN DIADIKASIA POU ANAFERES,GIAFTO K TO ANEFERE.ALLA ME TO NA EIRWNEUESAI DEN NOMIZW PWS EDEIXES PWS ENDIAFERTHIKES,TELOS PANTWN ,DEN APOKALESA KANENAN ILITHIO,ALLA MONO TON DIKO SOU TROPO EPIKOINWNIAS.GEIA XARA
Δημοσίευση σχολίου