Σάββατο 27 Μαρτίου 2010

Κινηματογραφική έκπληξη από την Ουρουγουάη!

Ταινία περιπλάνησης, σύγχρονο γουέστερν, αλλά και buddy movie περασμένων εποχών, το «Χάλια μέρα για ψάρεμα» είναι μια μικρή έκπληξη που αναδεικνύει το ταλέντο του γεννημένου το 1976 στο Μοντεβιδέο σκηνοθέτη. Ο Αλβαρο Μπρέχνερ έχει σκηνοθετήσει και παραγάγει αρκετά ντοκυμαντέρ, ενώ τρεις μικρού μήκους ταινίες του έχουν συμμετάσχει σε περισσότερα από 150 διεθνή φεστιβάλ.
Λέει για το σινεμά της Ουρουγουάης:
«Αγαπώ το σινεμά από τότε που ήμουν παιδί. Στα 15 μου χρόνια είχα δει όλες τις ταινίες που υπήρχαν στο βιντεοκλάμπ της γειτονιάς μου. Ωστόσο, στην Ουρουγουάη όπου μεγάλωσα, επί 100 χρόνια δεν υπήρχε κινηματογραφική παραγωγή. Θεωρώ θαύμα το ότι κατάφερα να γυρίσω αυτή την ταινία σε μια χώρα όπου παράγονται τέσσερις ταινίες ετησίως. Η παραγωγή ακούγεται φτωχή, αλλά συγκριτικά με το ανύπαρκτο κινηματογραφικό παρελθόν μας τα πράγματα βελτιώνονται. Υπάρχει μια νέα γενιά κινηματογραφιστών που έχει φέρει φρέσκο αέρα στην ουρουγουανική και γενικότερα στη λατινοαμερικανική κινηματογραφική παραγωγή. Είμαι ευτυχής που κάποιοι είναι στενοί φίλοι μου, με διαφορετικές καλλιτεχνικές απόψεις και ιδέες βεβαίως, αλλά με το ίδιο πάθος για το σινεμά». του Γιάννη Ζουμπουλάκη από το ΒΗΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: