Οι ιδιοκτήτες του μοναδικού καφενείου- μεζεδοπωλείου στ' Αποίκια ανακοινώνουν ότι μετά από καταγγελία στον Δήμο είναι αναγκασμένοι να διακόψουν προσωρινά την λειτουργία του μαγαζιού τους που κατά την γνώμη των γειτόνων τους αλλοιώνει τον παραδοσιακό χαρακτήρα των Αποικίων.
Τέλος ευχαριστούν τους πελάτες και τους συγχωριανούς τους για την κατανόηση
και την συνεχή συμπαράστασή τους
51 σχόλια:
ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΥΝΤΕ ΛΙΓΑΚΙ ΤΟ ΧΟΡΓΙΟ ΧΡΙΑΖΕΤΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΙΟ Ο ΔΙΜΟΣ ΚΑΚΟΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟΚΛΙΣΕ ΠΟΥ ΕΙΝΕ ΟΙ ΧΟΡΓΙΑΝΗ ΝΑ ΗΠΟΣΤΙΡΙΞΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΤΟ ΛΕΟ ΚΑΙ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΟ ΕΙΜΑΣΤΕ .ΑΤΟΜΙΣΤΕΣ.ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΘΖNY
Με την ευκαιρία του γεγονότος θελω να πω κάτι. Αν η Ανδριοτες εμεναν στη Μύκονο ποσες καταγγελίες θα ειχαν ρίξει ο ενας στον αλλον; και μετα λεμε γιατι δεν εχουμε τουρισμο αμα οι 100 που έρχονται το καλοκαίρι θελουν την ησυχία τους και χαλάνε τους 1000 μόνιμους με της ευχες του δήμου τοτε καλά λενε και μας λενε ζαβαντριωτες. Εγω γι'αυτο εγινα ναυτικος γιατι τα χαλια σας ειναι αδιορθωτα ουτε σε 500 χρόνια δεν θα αλλάξουν οι Ανδριωτες της Αθήνας τους τρωω στη μαπα καθε μερα στο πλοιο της γραμμής.
Με την ευκαιρία του γεγονότος θελω να πω κάτι. Αν η Ανδριοτες εμεναν στη Μύκονο ποσες καταγγελίες θα ειχαν ρίξει ο ενας στον αλλον; και μετα λεμε γιατι δεν εχουμε τουρισμο αμα οι 100 που έρχονται το καλοκαίρι θελουν την ησυχία τους και χαλάνε τους 1000 μόνιμους με της ευχες του δήμου τοτε καλά λενε και μας λενε ζαβαντριωτες. Εγω γι'αυτο εγινα ναυτικος γιατι τα χαλια σας ειναι αδιορθωτα ουτε σε 500 χρόνια δεν θα αλλάξουν οι Ανδριωτες της Αθήνας τους τρωω στη μαπα καθε μερα στο πλοιο της γραμμής.
να πανε στο χαλανδρι που εχει ησυχια ...... εμεις στα χωρια θελουμε ΖΩΗ !!!
Τα Αποικια παντα ειχαν ζωντανια και κοσμο...του Θειου μου το καφενειο Συναντηση, το Ρομαντικα, ταβερνα Τασσο, δυο θερινοι κινηματογραφοi(ένα απέναντι απ'τον Μπεη και ένα απεναντη απ' το Ρομαντικα στον κυπο)κλπ.. Όταν εκλεισαν αλα αυτά πεθανε το χωριο μας...Τωρα που ηρθαν νεοι που ζουν και δουλευουν στα Αποικια (και στο πρωην Ρομαντικα που εκαναν καταγελια περσυ και στου Παριανου τωρα) θα επρεπε ολοι να τους υποστηρηζουμε γιατι βρήκαμε και στα δυο μαγαζια τροπο να πουμε μια καλημέρα παλι ο ενας στον αλλον αντι να τρεχουν ολοι στην Χωρα για να δουν κοσμο. Λυπάμαι γιατι Ο Βασιλης και η Πηνελοπη εχουν ένα αξιολογο μαγαζακι παραδοσιακο το λεω παραδοσιακο γιατι το παραδοσιακο επετρεπε στους χωριανους να σταθουν λιγο να πιουν έναν καφε, να δουν δυο ανθρωπους και να συνεχησουν την δουλεια τους. Να μην πω τι θα λεγανε οι κακομηροι τουρίστες που ερχονταν να δουν την Πηγη Σαριζα και ηταν όλα νεκρα εδω. Ενα ζωντανο χωριο με παραδωση χρειαζεται τα καφενια του. Οι πολεμοι ξεκιναν όταν ο ενας δεν εχει καρδια να ακουσει τον αλλον. Amalia Melis (forgive my Greek spelling)
Aisxos kai ntropi einai kai anthropoi me mia alfa morfosi. Tha eprepe na ntrepontai gia ayta ta pragmata, dyo nea paidia apofasisan na kanoun kati stin Andro kai amesos na tous polemisoume. Sto Chalandri exoun tin ysixia tous h' den menoun se paradosialko oikismo?
Aisxos
Dimitris
Πλησιάζει ο καιρός - δεν γίνεται αλλιώς πια - όπου τα πράγματα θα λέγονται με το όνομά τους και οι αποφάσεις που πρέπει να ληφθούν δεν θα παραπέμπονται άλλο στις καλένδες.
Πλησιάζει ο καιρός που οι Ανδριώτες δεν θα αρκούνται στην ψήφο τους κάθε τέσσερα χρόνια και θα γίνουν ενεργοί καθημερινά.
Όπως έγραψε παραπάνω η κα Μέλη, τα Αποίκια όπως και οι Μαίνητες (και το γράφω αυτό για συγκεκριμένο λόγο), αποτελούσαν πάντα τόπους αναψυχής της περιοχής της Χώρας. Μέχρι και τα λεωφορεία είχαν τα καλοκαίρια δρομολόγια απογευματινά και βραδυνά ! Άλλωστε, τα μαγαζιά τα οποία αποτέλεσαν στόχο και πέρσι και φέτο, είναι το μεν το παλιό Ρομάντικα και το δε, το παλιό μπαράκι Έλενα.
Για αυτούς που αγόρασαν εξοχικό και θεωρούν ότι αγόρασαν και το νησί και εμάς μαζί, δεν θα ασχοληθώ τώρα, απλώς τους λυπάμαι.
Θέλω να μαθευτούν οι λόγοι όμως που στηρίζονται οι καταγγελίες και το γιατί τελικά όποιο μαγαζί γίνει στόχος τελικά το κλείνουν και μάλιστα την περίοδο εκείνη που οι πωλήσεις του θα το στηρίξουν για όλο το χρόνο.
Πλησιάζει ο καιρός -δε γίνεται αλλιώς - που όλοι θα μιλάμε επώνυμα και δεν θα φοβόμαστε ότι θα μας κλείσουν κι εμάς......
Ντροπή τους έρχονται για δέκα μέρες και νομίζουν οτι το νησι τους ανηκει. Ο Βασίλης και η Πηνελόπη είναι 2 πολύ καλά παιδια που περιμέναν να βγάλουν ενα φράγκο παραπανω μερες που ειναι. οι κυριες αυτες δεν ξερουν τι θα πει βιοπαλη και τι ειναι να μενεις μονιμα στην ανδρο. Ντροπή τους και πάλι...
Αν καταλαβα καλα-και νομιζω πως ναι-οι καταγγελοντες δεν ειναι Αποικιανοι και δεν γνωριζουν την φυσιογνωμια και τα ηθη του τοπου.Αν κρινω επισης απο το που και σε τι χωρο εκτοισαν την κατοικια τους μαλλον αυτοι ενοχλουν παρα ενοχλουνται. Αν σεβοντουσαν τις παραδοσεις και την φυσιογνωμια του χωριου δεν θα εκτοιζαν ενα οικοπεδακι ολοκληρο χωρις κηπο στο κεντρο του χωριου αλλα θα ευρισκαν ενα πιο ησυχο οικοπεδο οπου κανεις δεν θα τους ενοχλουσε και κανεναν δεν θα ενοχλουσαν με την συμπεριφορα τους που αλοιωνει την χωρις "εξωδικα" φυσιογνωμια του χωριου για την οποια υποτιθεται οτι κοπτονται.....
Γιαννης
Και δυστυχώς η Άνδρος παραμένει αντιδραστική προς κάθε είδους πρόοδο,με την ποιότητα του κόσμου της να συνεχίζει να τίθεται σε αμφιβολίες.
Στα βουνα να πανε για ησυχια ΝΤΡΟΠΗ
ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΙΣ [ΚΥΡΙΕΣ] ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΟΥΣ???????
Καποια στιγμή θα πρέπει να εφαρμοστεί ΚΑΙ στην Άνδρο και την Ελλάδα η Αρχή της Αναλογικότητας και Ισονομιας - Εξηγώ την χρήση της σε περιπτώσεις Καταγγελιών : ο καταγγέλων θα ελέγχεται παράλληλα με τον έλεγχο του καταγγελόμενου , για παραπτώματα - ανομίες - παραλήψεις ανάλογου με τις πρακτικές του και την οικονομική του επιφάνεια , Για παράδειγμα οι κυρίες- και κυριοι αυτοί θα μπορούσαν να ελεγχθούν για Πολεοδομικές παραβάσεις - συσσώρευση οικιακών απορριμμάτων - αλόγιστη χρήση νερού σε ποτίσματα - όχληση θορυβων σε ώρες κοινής ησυχίας και βέβαια έλεγχο καταβολών Δημοτικών τελών και λογαριασμών ΔΕΚΟ !!!!! Τότε θα βλέπαμε "ποσα απίδια χωράει ο σάκκος", και πόσοι τελικά θα αποτολμούσαν να είναι τόσο "ακέραιοι" ώστε να καταγγέλοθν άλλους !!!
Giati re paidia to syzhtame kai den mazeyomaste na tous dwsoyme kamposa mpoynidia????? Oyst teteioi anthrwpoi apo to nhsi mas!!!!!Ta paradosiaka kafeneia TA EXEI ANAGH o topos mas!!!!
Ντροπή σε αυτούς που έκαναν την καταγγελία. Αυτοί αλλοιωνουν την εικόνα του χωριού και όχι οι ντόπιοι που θέλουν το καφενείο σαν ένα τόπο συνάντησης και επαφής με τους χωριανους και όχι μόνο!!!
Που μπορούμε να δούμε την ακριβή αιτία που επικαλείται η καταγγελία και αναγκάζει τον δημο να επιβάλει προσωρινή παύση λειτουργίας της επιχείρησης; Ποία η παράβαση και ποιος ο νόμος που την διώκει;
Eiste zoa telos kathosaste kai paraponiosaste gt den exei kosmo to nisi gt den afinoun lefta gt to ena gt to allo? Proton oute efoplistes eiste gia na exete aera de sas exo anagki de sas xreiazete deyteron metadidete ton idio xaraktira kai sta paidia sas! Gia mia fora sti zoi sas stamatiste na eiste voudia afiste tous entiposiasmous kathiste sta ayga sas kai afiste olous osous theloun na dimiourgisoun kati gt poli apla i fovaste ton antagonismo i de tolmisate pote na kanete kati kai eseis !
Δικηγόροι δεν είναι, τι περιμένατε; Ξεμεινανε απο δουλειά και είπανε να μην σκουριάσουν... ρε ουστ!!! Οσο για την καταγγελία, μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας, αμα θέλουν να βρουν κάτι, το κανουν για πλακα. Εγω παντως αν και ποτε δεν έτυχε να κάτσω στο καφενεδάκι, φετος με το που έρθω στο νησί θα είναι το πρωτο μέρος που ελπλιζω να πιω ενα ουζάκι. Κουμπαροβαγγέλη παρασκευή βράδυ εκεί....
Τι θα γινόταν αν από εδώ και πέρα όποιος περνούσε με το αυτοκίνητο του έξω από το καφενείο κόρναρε; Για σκεφτείτε το…
o apopano dimitris den eimai ego o peraxorianos.
"Giati re paidia to syzhtame kai den mazeyomaste na tous dwsoyme kamposa mpoynidia????? Oyst teteioi anthrwpoi apo to nhsi mas!!!!!Ta paradosiaka kafeneia TA EXEI ANAGH o topos mas!!!!"
εσύ με τα μπουνίδια, είσαι επικίνδυνος άνθρωπος. τα μπουνίδια είναι τακτικές της μαφίας. αυτές κάνανε καταγγελία, αλλά δεν λέτε γιατί. όλοι οι υπόλοιποι δικάσατε και στοχοποιήσατε 3 γυναίκες επειδή πήγαν δια της νομίμου οδού, χωρίς να λέτε, και ίσως να ξέρετε, το γιατί.
Ολλη μας γράψαμε το σχολιο μας δεν είδα πουθενά ένα σχολιο απο τον νεοεκλεγουμενο δήμαρχο.οι κάνω λαθως.θζny
Diladi an aypio kanoun fasaria ta paidia tou gitona I ganizei o gaidaros tou ti prepei na ginei? otan epernes to rimadi to spiti stavomara eixes to magazi den to eides h mipos tote leitourgouse ws vivliothiki. E re mpara pou paei xameni kai kathomaste kai tous proskiname. ta parakato alloi ta lena anegdota kai alloi simperasmata. Ποια η διαφορά ανάμεσα σε ένα δικηγόρο και μία βδέλλα;
- Η βδέλλα σταματάει να ρουφά το αίμα σου όταν έχεις πεθάνει.
- Πώς καταλαβαίνεις ότι ένας δικηγόρος λέει ψέματα;
- Κουνιούνται τα χείλη του.
- Γιατί τα φίδια δεν δαγκώνουν δικηγόρους;
- Συναδελφική αλληλεγγύη.
- Τι συμβαίνει όταν ένας δικηγόρος είναι θαμμένος μέχρι το λαιμό σε υγρό τσιμέντο;
- Δεν υπήρχε αρκετό τσιμέντο.
- Πόσοι δικηγόροι χρειάζονται για να βιδώσουν μία λάμπα;
- Εσύ πόσους μπορείς να πληρώσεις;
- Γιατί ο δικηγορικός σύλλογος απαγορεύει το σεξ ανάμεσα στους δικηγόρους και στους πελάτες τους;
- Για να μην χρεώνουν τους πελάτες την ίδια υπηρεσία δύο φορές .
- Ένας άχρηστος άνθρωπος λέγεται παράσιτο. Πώς λέγονται δύο άχρηστοι άνθρωποι;
- Δικηγορική εταιρία.
Πολυ μου αρέσει. Θέλουν ξυλο
Εδώ και μερικά χρόνια οι μόνιμοι κάτοικοι της Ανδρου δυστυχώς στο "βωμό του κέρδους και του ευρώ, δέχονται τη πίεση και τον εμπαιγμό και τις καταγγελίες των εποχιακών επισκεπτών του νησιού οι οποίοι έρχονται για 10 μέρες το χρόνο, αφήνουν μερικές ψωροδεκάρες στο νησί, και νομίζουν ότι πρέπει να γίνουν και τα αφεντικά του νησιού. Ομως η εποχή των φεουδαρχών του Μεσαιωνα παρήλθε ανεπιστρεπτί και εμείς οι μόνιμοι κάτοικοι δεν θα δεχτούμε ποτέ να γίνουμε οι κολήγοι των εποχιακών τουριστών. Ας το καταλάβουν καλά, κι αν θέλουν άκρα ησυχία να πάνε στο Αγιον Ορος.
Ποιά είναι η διαφορά ενός κακού και άτιμου Δικηγόρου και ενός καλού και έντιμου νεκροθάπτη?
Απάντηση ... Ο δικηγόρος θάπτει ζωντανό τον άνθρωπο και ο νεκροθάπτης τον θάπτει πεθαμένο.
Ο πρώτος είναι άχρηστος και βλαβερός, και ο δεύτερος είναι χρήσιμος και επωφελής.
Προς τις "κυρίες" που κατήγγειλαν:
ΕΙΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΚΑΚΟ, ΕΙΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΚΑΛΟ, ΘΑ'ΡΘΕΙ ΝΑ ΣΕ ΓΥΡΕΨΕΙ...
Φυσικά συμπαραστέκομαι στο Βασίλη και την Πηνελόπη, όμως φοβάμαι ότι κάτι δεν θα είχε γίνει σωστά όταν έβγαζαν την άδειά τους και τώρα οι τύπισσες από απέναντι βρήκαν αδύναμο σημείο και τους την άναψαν. Να βρουν τα παιδιά τον μηχανικό τους ή όποιον τέλος πάντων τους ετοίμασε τον φάκελλο και να τον τινάξουν και μετά όλοι μαζί να κάνουμε κάτι μούτρα σαν αυτές τις δήθεν υπερευαίσθητες να μην μπορούν να σταθούν στην Άνδρο!
Συμπαθέστατο και ζεστό το παραδοσιακό καφενεδάκι της Πηνελόπης και του Βασίλη στ' Αποίκια, ωραία μεζεδάκια, λουκουμάδες και μουσική , χειμώνα- καλοκαίρι, ήταν κάτι που έλειπε από το χωριό των Αποικίων που κάποτε έσφυζε από ζωή και από χώρους διαμονής και εστίασης. 'Εγινε στέκι των χωριανών αλλά και για την ευρύτερη περιοχή της ' Ανδρου και συχνά αυτοσχέδιο γλέντι παραδοσιακών οργάνων, χωρίς να ενοχλεί. Ατυχής όμως η στοχοποίηση των φερόμενων ενοχλούμενων περιοίκων που ως ' Ελληνες πολίτες, μέσα στο ισχύον ελληνικό, και πολλές φορές κακό δικαιϊκό σύστημα, έχουν το δικαίωμα του προσφεύγειν και του αναφέρεσθαι στις αρχές και τις υπηρεσίες. Από κεί και πέρα, οι αρχές, μέσα στο πολλές φορές κακό έννομο πλαίσιο, εφαρμόζουν τα νόμιμα, αλλιώς διώκονται για παράβαση καθήκοντος. 'Οπως επίσης το αναφαίρετο δικαίωμα της ένδικης προστασίας έχουν και οι ιδιοκτήτες της επιχείρησης. Δυστυχώς, την οδό της καταγγελίας στην ' Ανδρο έχουν σε μεγάλο βαθμό αδιακρίτως, δικαίως ή αδίκως, οι διαμένοντες στην ' Ανδρο , είτε μόνιμα , είτε προσωρινά κατά τους θερινούς μήνες. Πέρυσι, στο ίδιο το χωριό, για παρόμοια θέματα, μεταξύ Ανδριωτών, οι ενδιαφερόμενοι προσέφυγαν στα αρμόδια δικαστήρια και αρχές όπου αποφάνθηκαν σχετικά. Από κεί και πέρα, η στοχοποίηση, οι ανώνυμες και αήθεις ΑΗΔΙΕΣ, τα σαχλά ανέκδοτα και η περιφρόνηση περί δικηγόρων , με βρίσκει, ως πολίτη, ανδριώτη και δικηγόρο κάθετα αντίθετο, χωρίς να έχω ή να προσδοκώ κανένα απολύτως όφελος από την συγκεκριμμένη αντιδικία . Στις περιόδους κοινωνικής, οικονομικής και πνευματικής κρίσης που ζούμε, η δικαιοσύνη όπως ασκείται από τους συλλειτουργούς της δικηγόρους και τα κατώτερα .τουλάχιστον δικαστήρια, είναι το τελευταίο αποκούμπι του πολίτη και της δημοκρατίας.
Στήνουμε ολονύκτιο πάρτυ το Σαββατόβραδο στην μέση του δρόμου, έξω από το μαγαζί των παιδιών;
Η γνώμη μου είναι ότι η βροχη των μηνύσεων και των αλλολοκαταγγελιών στην Ανδρο τα τελευταία χρόνια έχει τον εξής σκοπό..
1, Να δουλεύουν οι δικηγόροι και οι δικαστικοί.
3. Να δουλεύουν τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια στη Σύρο από τους αλληλομηνυομένους Ανδριώτες, που πάνε εκεί για την εκδίκαση σε δεύτερο βαθμό των υποθέσεών τους.
4. Να βρίσκονται σε "δουλειά' ΄οσοι είναι άνεργοι φιλοθεάμονες στα ακροατήρια των Δικαστηρίων.
Εδώ και πολλά χρόνια αρκετοί Ανδριώτες και μη Ανδριώτες που ενδημούν στην Ανδρο ( ευτυχώς όχι όλοι), έχουν επιλέξει το δύσβατο και σκληρό μονοπάτι των αλληλοκαταγγελιών. Κανένα έλεος μεταξύ τους καμία συγχώρηση!. Κυνηγούν έως εξολοθρευμού ο ένας τον άλλον για επουσιώδεις λόγους ( πίσω από ολα αυτά είναι η κακία και το μίσος καλά κρυμμένα). Οπως φαίνεται γυρισμός στα χρόνια της αθωότητας δεν υπάρχει!! Η λέξη έλεος ( που και αυτή λέγεται χωρίς να την εννοούν για ψύλλου πήδημα) είναι μικρή για να εκτονώσει αυτές τις καταστάσεις.
Τώρα αισθάνονται ικανοποιημένες και χαρούμενες που το έκλεισαν?
Δεν καταλαβαινουν αυτοι οι ''ξενοφερτοι'' οτι τα εβαλαν με ενα ολοκληρο χωριο και οτι αυτο δεν θα τους βγει σε καλο??
Αν π.χ χρειαστουν καποια βοηθεια, τωρα η αργοτερα στον γειτονα η στον συγχωριανο θα τρεξουν και αν τους γυρισουν την πλατη τοτε τι θα πουν?
Λοιπον αγαπητες κυριες ξανασκεφτητε το και αποσυρεται την καταγγελια σημερα γιατι στο χωριο ο κοσμος αγαπαει και ποναει ο ενας τον αλλο και δεν ειναι οπως στις πολεις που κανενας δεν ξερει κανενα
Αυτα τα πραγματα ειναι εξωπραγματικα.....δηλαδη οποιος ενοχλειτε λιγο και εχει εξουσια στα χερια του καταστρεφει τον καθε βιοπαλαιστη που προσπαθει να βγαλει το ψωμι του με κοπο ....και οχι με τροπο απο αυτες τις ενεργειες βλεπουμε καθημερινα οι ανθρωποι που ειχαν η εχουν εξουσια κανουν οτι θελουν... και καταστρεφουν τον καθεναν αυτη ειναι η ΕΞΟΥΣΙΑ -ΔΥΝΑΜΗ ,το θεμα μπορουσε να ειχε λυθει πιο ..ανθρωπινα με καποιες συμφωνιες και οχι εγωιστικα ,να δουλεψει και το μαγαζακι χωρις να παρει τετοια τροπη το θεμα..και οι γειτονες οι συγκεκριμενοι , να μην ειχαν πραξει τοσο αυστηρα ..κριμα διοτι μπορει .. ειναι απεναντι και παλι . ευχομαστε το μαγαζακι να ξαναδουλεψει διοτι χρειαζεται και στο χωριο και η δικαιοσυνη να αποφασιση σωστα και οχι συναδελφικα... ,καποιοι ελεγαν... καλητερα σε ερημια παρα κοντα σε ισιοτροπο, παραξενο γειτονα.
Παραδοσιακά πρέπει να γιορτάσουμε σήμερα του Σωτήρος στα Αποίκια!
Η βλακεία και ο εγωισμός σε όλο τους το μεγαλείο! Βλακεία γιατί δήθεν το καφενείο αλλοιώνει την παραδοσιακή εικόνα του χωριού λέει. Έχετε δει πολλά χωριά (παραδοσιακά και μη) στην Ελλάδα (εκτός απ' την Άνδρο βέβαια) που να μην έχουν το καφενείο τους; Τα καφενεία είναι μέρος της παραδοσιακής εικόνας των χωριών. Δεν βρήκαν φαίνεται πού αλλού να πατήσουν και χρησιμοποίησαν αυτό.
Φυσικά οι κυρίες δεν νοιάζονται τι θα γίνει αν κλείσει τελικά το καφενείο. Δεν νοιάζονται που οι μόνιμοι κάτοικοι του χωριού θα χάσουν ένα χώρο που μπορούν να συναντιούνται και να συναναστρέφονται. Ξέρετε πόσο σημαντικό είναι αυτό για ένα τόπο, ειδικά τον χειμώνα; Οι εν λόγω κυρίες φυσικά δεν το ξέρουν γιατί προφανώς δεν έρχονται χειμώνα και δεν τις νοιάζει.
Επίσης είναι πολύ κρίμα, δυο νέα παιδιά ν' αποφασίζουν να μείνουν για να εργαστούν και να δώσουν ζωή στον τόπο τους και ν' ανταμείβονται έτσι. Με τι κουράγιο θ' ακολουθήσουν και άλλοι το παράδειγμά τους; Και μόνο γι αυτό το λόγο, ο Δήμος δεν θα πρέπει να σκεφτεί καθόλου τι τελική απόφαση θα πάρει.
Πρέπει κάποτε να σταματήσει η νοοτροπία που έχουμε, είτε μόνιμοι κάτοικοι είμαστε, είτε παραθεριστές ότι το νησί και το χωριό που μένουμε είναι και τσιφλίκι μας... Ντροπή...
https://www.facebook.com/YahooNewsGreece/photos/a.222244674518225.52043.194609720615054/690397987702889/?type=1&theater
Σε ολες τις πλατείες των πόλεων λαο ων χωριών στην Ελλάδα αλλά και σε ολες τις Χώρες ου κόσμου θα δεις να υπάρχουν καφενεία, καφετέριες, καταστήματα, τα παιδιά παίζουν μπάλα στις πλατείες, τρέχουν με ποδήλατα κλπ. Αν κάπιοι ενοχλούνται ενώ εκ προοιμίουτο νωρίζουν αυτό προτού κτίσουν το σπίτι τους εκεί, γιαι μετά, αφυ το τίσουν, θέλουν να κλείσουν το καφενείο της πλατείας, οταν μάλιστα πρυπήρχε πολύ πριν την απόφασή τους να φτάξον σπίτι εκεί, στο οποίο μάλιστα μένον ελάχιστες μέρες το χρόνο?
Πιστεύω οτι οι αρχές τάχιστα πρέπει να επιτρέψον την επαναλειτουργία του καφενείου, καθώς αυτός είναι δίκαιο και επάναγκες για τους κατοίκους να υπάρχει ένα καφενείο εκεί.
"""""αυτές κάνανε καταγγελία, αλλά δεν λέτε γιατί. όλοι οι υπόλοιποι δικάσατε και στοχοποιήσατε 3 γυναίκες επειδή πήγαν δια της νομίμου οδού, χωρίς να λέτε, και ίσως να ξέρετε, το γιατί."""....
Παρακαλώ πολύ να μα πείτε το "γιατί" έκλεισε ένα παραδοσιακό καφενείο σε μια πλατεία της Ανδρου;
Με τη λογική τη δική σας όλα τα καταστήματα της Ανδρου πρέπει να κλείσουν, γιατί ενοχλούνται μερικοί οι οποίοι έρχονται να παραθερίσουν τους μήνες Ιούλιο- Αύγουστο....
Και εμείς που μένουμε εδώ ολοχρονίς του χρόνου, να είμαστε υποχρεωμένοι να τα βλέπουμε όλα κλειστά.
Τί άλλο να πώ; Λυπάμαι γιατί εγέρασα για να τα δώ και αυτά να συμβαίνουν στο νησί που γεννήθηκα και εγώ και οι πρόγονοί μου, εδώ και αιώνες.
Το χοργιο τα παλιά χρονια είχε ένα καφενείο ένα καφέ βαρ ( το τορινο) το ρομαντικά ο Αλέκος και το σαριζα το ΒΡΑΔΗ κάναμε βόλτες απανο κατο και το χοργιο είχε ζωη. Και σιγά σιγά ΟΛΛΑ κλείσανε .Και ΕΙΡΘΑΝ τα παιδια να ξανά δοσουν ζωη στο χωργιο και βρήκαν το μπελά τους το ίδιο με τα παιδια απω το ρομαντικά.ΔΙΣΤΙΧΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΕ ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΧΟΤΣΑ .ΘΖ NY
Γιά να σταματήσει το ξενόφερτο στην Ανδρο φρούτο των καταγγελιών ( με το οποίο φρούτο μπολιαστήκανε και οι γηγενείς Ανδριώτες), προτείνω στις Δημόσιες Αρχές το εξής : Για να γίνεται δεκτή μια καταγγελία να πρέπει πρώτα να πληρώνει ο καταγγέλλων 50.000 Ευρώ ( πενήντα χιλιάδες Ευρώ), στο ταμείο του Δήμου. Ετσι και δεδομένου του μέγιστου όγκου των καταγγελιών στην Ανδρο, να γεμίσουν τα ταμεία του Δήμου, και με κάποιο τρόπο να αποτρέπονται οι καταγγελίες οι οποίες τείνουν να γίνουν θεσμός στην Ανδρο από τους ξενόφερτους. ( Παλιά στην Ανδρο τους ξενόφερτους τους λέγαμε περμαζώματα)
Ούστ!! από την Ανδρο ξενόφερτοι-περμαζώματα που δείχνετε αυτή τη κακή και εχθρική αυμπεριφορά στούς ντόπιους κατοίκους.
Αγαπούμε τους καλούς και αγαθούς και τίμιους επισκέπτες της Ανδρου, αλλά τους κακούς τους διώχνουμε και δεν γουστάρουμε να βλέπουμε τα βλαμμένα μούτρα τους, δεν γουστάρουμε την μεγάλη κακία τους που εκδηλώνεται με αυτό το τρόπο εναντίον δύο φτωχών βιοπαλεστών που προσπαθούν να ζήσουν από ένα καφενεδάκι. Εξω από την Ανδρο. ΔΕΝ ΣΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΔΩ.
Μετά από τόσες αντιδράσεις, αν ήμουν στη θέση των κυριών, όχι μόνο θα απέσυρα την καταγγελία, αλλά ούτε καν θα τολμούσα να ξαναπατήσω στο χωριό. Αλλά τι λέμε τώρα... Οι εγωιστές και οι χοντρόπετσοι δεν σκέφτονται έτσι... Είναι ευχαριστημένες τώρα οι κυρίες που όλη η Άνδρος είναι εναντίον τους; Αν ήθελαν να είναι μόνες τους στο χωριό και στο νησί, κατά κάποιο τρόπο το πέτυχαν. Θα νιώθουν σα να είναι μόνες, αφού για όλο τον κόσμο θα είναι σαν ανύπαρκτες και όλοι θα τους γυρίζουν την πλάτη. Συγχαρητήρια...Επόμενος στόχος τους: Το Χαλάνδρι! Και μετά όλη η Αθήνα!
Μπράβο στους Αποικιανούς και σ´όλους τους Ανδριώτες που σύσσωμα ύψωσαν την φωνή τους απαντώντας μ´ενα τρανταχτό ΟΧΙ σ´αυτούς που έχοντας στήσει το "εξοχικό" τους μέσα στήν πλατεία μας και πάνω στον δρόμο μας συμπεριφέρονται απέναντι μας σαν κατακτητές.
Αλλά αυτό δέν φτάνει.Πρέπει αυτό το ΟΧΙ μας να
υπακούσουν και οι άλλοι υπεύθυνοι αυτής της κατάντιας.
ΟΧΙ σ´αυτόν τον ξεφτιλισμένο κρατικό μηχανισμό
Πούνε βασανίζει τους καλούς και ανταμείβει τους
σκάρτους.
ΟΧΙ στη γραφειοκρατία που μας έχει καταντήσει, όλους εμάς που τους πληρώνουμε, ραγιάδες.
ΟΧΙ στον κάθε ντόπιο πολιτικό που δεν συμμετέχει ενεργά στην προσπάθεια να σταματήσει αυτό το κακό
ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΠΙΣΩ !
Αν οι τοπικές αρχές δεν έστηναν ευήκοον ους στους "ρουφιάνους", τότε κανένας δεν θα μπορούσε να καταδίδει τους συνανθρώπους του. Τώρα ομως σύσσωμοιόλοι οι Ανδριώτες έδωσαν την απάντηση οτι κανένας εφεξής δεν θα μπορεί ατιμώρητα να καταδιώκει αθώους Ανδριώτες, γιατί οταν τολμήσει να το κάμει θα έχει να αντιμετωπίσει τη χλεύη, και τον ονειδισμό και την περιφρόνηση ολων των Ανδριωτών οσον υψηλά και αν ίσταται ή έχει την ψευδαίσθηση οτι ίσταται.
Η Ανδρος έχει ιστορία και αντιμετώπισε πολλούς εισβολείς, Φράγκους, Λατίνους, Τούρκους κλπ Τώρα δεν θα "κολώσει" από τους εισβολείς του Καλοκαιριού που τα θέλουν όλα δικά τους και τολμούν να κλείνουν τα παραδοσιακά καφενεία γιατί δήθεν τους χαλάνε τον ύπνο και την ησυχία. Οταν χτίζουν να ξεστραβώνονται και να βλέπουν πού κτίζουν.
Εχει βουνά η Ανδρος υψηλά, γιατί δεν πάνε εκεί να κτίσουν καμιά δεκαριά χιλιόμετρα μακρυά από τον πλησιέστερο οικισμό, ώστε να μην ενοχλούνται?
Αυτοί τα θέλουν ολα, και μέσα στον οικισμό και μάλιστα στην πλατεία και παράλληλα θέλουν και άκρα του τάφου σιωπή.
( Ενας Αποικιανός έγραψε)
ΟΧΙ στις καταγγελίες-Ρουφιανιές.
ΟΧΙ στον αργοκίνητο και ραθυμο και χοντρόπετσο κρατικό μηχανισμό που κάνει χρόνια να εκδώσει μια νόμιμη αδεια καταστήματος.( Στη Γερμανία οι άδειες δίδονται μονήμερα!)Ενώ για να κλείσει ένα μαγαζί αυτό το κάνει σε μια ώρα!
ΟΧΙ στην απίστευτη και απύθμενη και φοβερή Ελληνική γραφειοκρατία.
ΟΧΙ στο σύστημα που κάνει επαίτες τους έντιμους Ελληνες, επαίτες για την έκδοση μιας νόμιμης άδειας, επαίτες για να ζήσουν !
ΟΧΙ στην αδιαφορία των κρατικών αρχών στα δίκαια αιτήματα των Ελλήνων , αλλά ενδιαφέρον και υπακοή και τάχιστη εξυπηρέτηση στους ρουφιάνους.
Θα υπάρξουν κάποτε έντιμοι πολιτικοί σε αυτήν την ταλαίπωρη Χώρα που θα σώσουν τους δυστυχείς Ελληνες;
( Ενας Αποικιανός)
Οπως καταλαβατε αγαπητες κυριες εισθαι personas non gratas, απλα ανεπιθυμητες για τους κατοικους του χωριου και ισως ολοκληρου του νησιου. Ισως εχετε καποιες μικρες ελπιδες αν:
Ζητησετε δημοσια συγνωμη και φυσικα και απο αυτους που θιξατε πιο πολυ, τους ιδιοκτητες του καφενειου, το να ζητας συγνωμη δειχνει οτι εισθαι ανθρωποι με αρχες-εαν εισθαι- αλλιως πρεπει να φυγετε και θα σας ελεγα να μην ξαναρθετε γιατι αυτο που κανατε δεν ξεχνιεται ευκολα και θα σας ακολουθει για παρα πολλα χρονια.
Ιδου η Ροδος!!!!!!
Παρακαλώ επιτρέψτε μου να κάμω και εγώ το πρώτο σχόλιο μου γι΄αυτή την υπόθεση.
Η καταγωγή μου είναι από του Κοχύλου Ανδρου, αλλά συμπαρίσταμαι ολόψυχα στα δύο αυτά νέα παιδιά από τα Αποίκια , που δεχτήκανε τη κακία και τις ύβρεις από τίς Αθηναίες; εισβολείς στο χαριτωμένο χωριό των Αποικίων. Πολύ σωστά μιλάνε οι Αποικιανοί και τις θεωρούν ανεπιθύμητες στο χωριό τους και μεις το ίδιο θα κάναμε στο δικό μας χωριό. Εδώ ευτυχώς δεν είχαμε ποτέ τέτοια προβλήματα.
Τί να κάνομε όμως! Υπάρχουν και απάνθρωποι "άνθρωποι", οι οποίοι για να μη χάσουνε μια ώρα υπνο μπορεί να αφαιρέσουνε το δικαίωμα εργασίας στους δυστυχείς ανθρώπους που θα τύχει να είναι γείτονές τους, γιατί δεν υπάρχει πιο φοβερό πρόβλημα από του να έχεις κακούς και χαμερπείς και ρουφιάνους και υβριστές γείτονες με μεγάλη γλώσσα, που σε υβρίζουν χωρίς λόγο και μάλιστα εν μέση αγορά, καθώς άκουσα, και μετά να σου κλείνουν και το μαγαζί σου.
Βέβαια η Ανδρος δεν μπορεί να αποδεχτεί τέτοιους κάκιστους παραθεριστές που προσβάλλουν με έργο και σκαιότατα του εντόπιους κατοίκους.
Στον τόπο μας πρέπει να λυθεί μια παρεξήγηση. Αυτοί που χτίσανε ή αγοράσανε εξοχικά, δεν τα αγόρασαν σε ένα θέρετρο, όπως πχ είναι ο Νέος Παντελεήμονας στη Μακεδονία ή η Λούτσα, αλλά τους ήταν γνωστό ότι ήρθαν μέσα σε ένα χωριό.
Το χωριό έχει ορισμένα έθιμα. Έχει καφενείο στο οποίο πιθανόν περιστασιακά κάποιοι θα ξενυχτίσουν και θα αρχίσουν το τραγούδι (χωρίς ηχητικά), οι κάτοικοι έχουν κότες, κατσίκες ή και χοίρο, περνάνε μέσα από τα γειτονικά χτήματα το ποτιστικό τους νερό κλπ. Όλα αυτά ήταν γνωστά στους εποικιστές.
Οι παλιοί, όλα τα είχαν ρυθμίσει και ζούσαν αρμονικά.
Είναι θράσος τουλάχιστον να έρχονται οι καινούργιοι, μορφωμένοι και πιο ξύπνιοι και να προσπαθούν να επιβάλουν νέους κανόνες. Αυτό πρέπει να γίνει σαφές, σωστά αντέδρασε η τοπική κοινωνία και πρέπει οργανωμένα πλέον να μην περνάνε τέτοιου είδους καταγγελίες ούτε για αστείο.
Γι΄αυτό μένομε στα χωριά μας, για να έχομε την άπλα μας, τις ανθρώπινες σχέσεις μας, τους κήπους μας και τα οικόσιτά μας.
Πολύ σωστός ο προηγούμενος σχολιαστής που λέει το εξής "Στον τόπο μας πρέπει να λυθεί μια παρεξήγηση. Αυτοί που χτίσανε ή αγοράσανε εξοχικά, δεν τα αγόρασαν σε ένα θέρετρο", . Αυτό συνέβη στη Μεσσαριά με κάποιους που αγόρασαν προ χρόνων ένα σπίτι στον παραδοσιακό οικισμό της Μεσσαριάς από την αυλή του οποίου περνάει αρδευτικό αυλάκι από αιώνες και ποτίζει γειτονικό κτήμα. Αυτοί λοιπόν οι νεωστί Ανδριώτες ( κοινώς περμαζώματα), έκαναν δικαστικές διαμάχες για 12 χρόνια! για να αφαιρέσουν το προ αιώνων δικαίωμα να περνά το ποτιστικό νερό μέσα από την αυλή τους, μέχρι που δεν άντεξαν οι ίδιοι να μπαινοβγαίνουν τις πόρτες των Δικαστηρίων και στο τέλος πουλήσανε το σπίτι και ξεκουμπιστήκανε από την Ανδρο.
Αυτή η κατάσταση δεν μπορεί να συνεχιστεί. Πρέπει οι Δημόσιες Αρχές πολιτικές και Δικαστικές κλπ, να αποτρέπουν εξ αρχής αυτούς τους ανθρώπους να καταδυναστεύουν τους γηγενείς Ανδριώτες.
Μια άλλη περίπτωση στις Στενιές συνέβη προ χρόνων. Σε κάποιο "περμάζωμα" δεν άρεσε το κολονάκι για τη στερέωση της παροχής του ηλεκτρικού ρεύματας, ( καμμιά εκατοστή μέτρα! από το σπίτι του και αρχισε τις καταγγελίες.
Αλλά υπάρχουν απειρα παραδείγματα των "περμαζωμάτων" που προσπαθούν να επιβάλλουν τη δική τους βλακώδη άποψη και εγωιστική τάση στους Ανδριώτες, οι οποίοι και αυτοί με τη σειρά τους μπολιάζονται με αυτή τη λογική και έτσι μερικοί από τους αυτόχθονες Ανδριώτες γίνονται απεχθέστεροι και από αυτά τα περμαζώματα.
Δημοσίευση σχολίου