Για πρώτη φορά το νησί μας με δικό του stand συμμετείχε με δύο μέλη της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου Άνδρου μέσω της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στην Διεθνή Έκθεση Τουρισμού World Travel Market που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο από τις 5 έως τις 8 Νοεμβρίου 2012 στο Διεθνές Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Excel...
Η “άγνωστη” στο εξωτερικό Άνδρος εντυπωσίασε τους tour operators του εξωτερικού που αποζητούν “παρθένα” μέρη, φυσικό πλούτο και περιοχές που δεν απευθύνονται στο μαζικό τουρισμό, με τα συγκριτικά έναντι άλλων προορισμών (σύμφωνα με τα ελληνικά δεδομένα) “μειονεκτήματά της”, όπως η μη κατασκευή αεροδρομίου στο νησί και η μικρή περίοδος τουριστικής κίνησης .
Η παρουσία της Άνδρου σε έκθεση τουρισμού στο εξωτερικό ,αποτελούσε εδώ και πολλά χρόνια επιθυμία των επαγγελματιών.
Φέτος λοιπόν, παρά την οικονομική κρίση, με την κάλυψη των εξόδων από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, τόσο του κόστους συμμετοχής στην έκθεση όσο και της μετάφρασης και εκτύπωσης έντυπου υλικού για την Άνδρο, η προσδοκία έγινε πράξη.
Το Δημοτικό Συμβούλιο Άνδρου ψήφισε θετικά υπέρ της συμμετοχής του Δήμου στην έκθεση τουρισμού στο Λονδίνο, με την ψήφιση του ποσού των 1.500€ για την κάλυψη της δαπάνης μετακίνησης των εκπροσώπων και μεταφοράς των εντύπων.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, οι εκπρόσωποι της Τουριστικής Επιτροπής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Άνδρου, κ. Φίλλιπος Περράκης και κ. Μαργαρίτα Στεφανή , πραγματοποίησαν πολλές συναντήσεις με tour operators οι οποίοι έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον, ιδιαίτερα για τον πεζοπορικό τουρισμό, που φαίνεται ότι είναι το προϊόν που μπορεί να δώσει ώθηση για την είσοδο της Άνδρου σε νέες αγορές χωρών του εξωτερικού.
Το έντυπο υλικό μας, «Οδοιπορικό της Άνδρου» και ο πεζοπορικός χάρτης, αφορούσε συγκεκριμένα τον περιπατητικό τουρισμό και πρόσφερε μία ολοκληρωμένη εικόνα στον κάθε ενδιαφερόμενο.
Την έκθεση επισκέφθηκαν 38.735 επισκέπτες, κυρίως στελέχη της τουριστικής αγοράς. Θετική ήταν η γενική εικόνα που προέκυψε για την Ελλάδα στην έκθεση, όπου βρέθηκαν πάνω από 120 εκθέτες, παρά το περιορισμένο των διαθέσιμων πόρων.
Για τη WTM, το γραφείο του Ε.Ο.Τ. Βρετανίας οργάνωσε μια σειρά εκδηλώσεων όπως, η παρουσίαση της χώρας σε travel bloggers και δημοσιογράφους, η γευστική δοκιμή ελληνικού πρωινού και τοπικών εδεσμάτων από διάφορες περιοχές. Δράσεις που προβλήθηκαν με δελτία τύπου και newsletters στην έκθεση, προσελκύοντας επισκέπτες στα stands των εκθετών καθ’ όλη τη διάρκειά της.
Η Υπουργός Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη, ανακοίνωσε τη νέα καμπάνια του Ε.Ο.Τ. η οποία στηρίζεται στο σύνθημα GREECE – ALL TIME CLASSIC και επικεντρώνεται στη διαδικτυακή προβολή κυρίως μέσω βίντεο. Αναφέρθηκε στους στόχους του Υπουργείου, τονίζοντας ότι είναι η ανάπτυξη νέων προϊόντων, επισημαίνοντας χαρακτηριστικά ότι «Η Ελλάδα δεν είναι μόνο ήλιος και θάλασσα, αλλά παρέχει ποικίλες εμπειρίες στους ξένους και είναι εξαιρετικός τουριστικός προορισμός καθ’ όλην τη διάρκεια του έτους».
Παράλληλα ο Γ.Γ του ΕΟΤ, κ. Νίκος Καραχάλιος, εστίασε στην επικοινωνιακή στρατηγική του ΕΟΤ για τα επόμενα έτη και παρουσίασε έρευνα για την ταξιδιωτική αγορά της Βρετανίας, σύμφωνα με την οποία η Ελλάδα αποτελεί παραδοσιακό δημοφιλή προορισμό για τους Άγγλους πολίτες. Βάσει των στοιχείων της έρευνας περίπου 1.200.000 Άγγλοι κάθε χρόνο επισκέπτονται την χώρα μας. Επίσης εκπρόσωπος της Google παρουσίασε το νέο κανάλι του You Tube για τον ΕΟΤ.
Ο Δήμαρχος Άνδρου κ. Ιωάννης Γλυνός, ιδιαίτερα ικανοποιημένος από τις προσπάθειες και τις πρωτοβουλίες της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου για την προβολή του νησιού μας στο εσωτερικό και εξωτερικό, ευχαριστεί θερμά
την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την κάλυψη των εξόδων του περιπτέρου,
τον Περιφερειακό Σύμβουλο Άνδρου κ. Κωνσταντίνο Ίσσαρη για τις ενέργειές του ώστε να μεταφραστεί και να εκτυπωθεί με χρήματα της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου το έντυπο υλικό που δόθηκε στην έκθεση,
το Σύλλογο των Ενοικιαζομένων Δωματίων Μπατσίου για την προσφορά Πεζοπορικών Χαρτών για τις ανάγκες της έκθεσης
και την κ. Όλγα Καραγιάννη για τις κάρτες με την ηλεκτρονική σελίδα για τα μονοπάτια και χρήσιμες πληροφορίες.
Η “άγνωστη” στο εξωτερικό Άνδρος εντυπωσίασε τους tour operators του εξωτερικού που αποζητούν “παρθένα” μέρη, φυσικό πλούτο και περιοχές που δεν απευθύνονται στο μαζικό τουρισμό, με τα συγκριτικά έναντι άλλων προορισμών (σύμφωνα με τα ελληνικά δεδομένα) “μειονεκτήματά της”, όπως η μη κατασκευή αεροδρομίου στο νησί και η μικρή περίοδος τουριστικής κίνησης .
Η παρουσία της Άνδρου σε έκθεση τουρισμού στο εξωτερικό ,αποτελούσε εδώ και πολλά χρόνια επιθυμία των επαγγελματιών.
Φέτος λοιπόν, παρά την οικονομική κρίση, με την κάλυψη των εξόδων από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, τόσο του κόστους συμμετοχής στην έκθεση όσο και της μετάφρασης και εκτύπωσης έντυπου υλικού για την Άνδρο, η προσδοκία έγινε πράξη.
Το Δημοτικό Συμβούλιο Άνδρου ψήφισε θετικά υπέρ της συμμετοχής του Δήμου στην έκθεση τουρισμού στο Λονδίνο, με την ψήφιση του ποσού των 1.500€ για την κάλυψη της δαπάνης μετακίνησης των εκπροσώπων και μεταφοράς των εντύπων.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, οι εκπρόσωποι της Τουριστικής Επιτροπής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Άνδρου, κ. Φίλλιπος Περράκης και κ. Μαργαρίτα Στεφανή , πραγματοποίησαν πολλές συναντήσεις με tour operators οι οποίοι έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον, ιδιαίτερα για τον πεζοπορικό τουρισμό, που φαίνεται ότι είναι το προϊόν που μπορεί να δώσει ώθηση για την είσοδο της Άνδρου σε νέες αγορές χωρών του εξωτερικού.
Το έντυπο υλικό μας, «Οδοιπορικό της Άνδρου» και ο πεζοπορικός χάρτης, αφορούσε συγκεκριμένα τον περιπατητικό τουρισμό και πρόσφερε μία ολοκληρωμένη εικόνα στον κάθε ενδιαφερόμενο.
Την έκθεση επισκέφθηκαν 38.735 επισκέπτες, κυρίως στελέχη της τουριστικής αγοράς. Θετική ήταν η γενική εικόνα που προέκυψε για την Ελλάδα στην έκθεση, όπου βρέθηκαν πάνω από 120 εκθέτες, παρά το περιορισμένο των διαθέσιμων πόρων.
Για τη WTM, το γραφείο του Ε.Ο.Τ. Βρετανίας οργάνωσε μια σειρά εκδηλώσεων όπως, η παρουσίαση της χώρας σε travel bloggers και δημοσιογράφους, η γευστική δοκιμή ελληνικού πρωινού και τοπικών εδεσμάτων από διάφορες περιοχές. Δράσεις που προβλήθηκαν με δελτία τύπου και newsletters στην έκθεση, προσελκύοντας επισκέπτες στα stands των εκθετών καθ’ όλη τη διάρκειά της.
Η Υπουργός Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη, ανακοίνωσε τη νέα καμπάνια του Ε.Ο.Τ. η οποία στηρίζεται στο σύνθημα GREECE – ALL TIME CLASSIC και επικεντρώνεται στη διαδικτυακή προβολή κυρίως μέσω βίντεο. Αναφέρθηκε στους στόχους του Υπουργείου, τονίζοντας ότι είναι η ανάπτυξη νέων προϊόντων, επισημαίνοντας χαρακτηριστικά ότι «Η Ελλάδα δεν είναι μόνο ήλιος και θάλασσα, αλλά παρέχει ποικίλες εμπειρίες στους ξένους και είναι εξαιρετικός τουριστικός προορισμός καθ’ όλην τη διάρκεια του έτους».
Παράλληλα ο Γ.Γ του ΕΟΤ, κ. Νίκος Καραχάλιος, εστίασε στην επικοινωνιακή στρατηγική του ΕΟΤ για τα επόμενα έτη και παρουσίασε έρευνα για την ταξιδιωτική αγορά της Βρετανίας, σύμφωνα με την οποία η Ελλάδα αποτελεί παραδοσιακό δημοφιλή προορισμό για τους Άγγλους πολίτες. Βάσει των στοιχείων της έρευνας περίπου 1.200.000 Άγγλοι κάθε χρόνο επισκέπτονται την χώρα μας. Επίσης εκπρόσωπος της Google παρουσίασε το νέο κανάλι του You Tube για τον ΕΟΤ.
Ο Δήμαρχος Άνδρου κ. Ιωάννης Γλυνός, ιδιαίτερα ικανοποιημένος από τις προσπάθειες και τις πρωτοβουλίες της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου για την προβολή του νησιού μας στο εσωτερικό και εξωτερικό, ευχαριστεί θερμά
την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την κάλυψη των εξόδων του περιπτέρου,
τον Περιφερειακό Σύμβουλο Άνδρου κ. Κωνσταντίνο Ίσσαρη για τις ενέργειές του ώστε να μεταφραστεί και να εκτυπωθεί με χρήματα της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου το έντυπο υλικό που δόθηκε στην έκθεση,
το Σύλλογο των Ενοικιαζομένων Δωματίων Μπατσίου για την προσφορά Πεζοπορικών Χαρτών για τις ανάγκες της έκθεσης
και την κ. Όλγα Καραγιάννη για τις κάρτες με την ηλεκτρονική σελίδα για τα μονοπάτια και χρήσιμες πληροφορίες.
3 σχόλια:
Για να δουμε θα γινει τιποτα, καλες αυτες οι προσπαθειες και πρεπει να συνεχιστουν και προς αλλες κατευθηνσεις οπως για παραδειγμα στην ρωσια, που μπορει να γινει σημαντικη πηγη τουρισμου για το νησι με πολλους και διαφορους πρακτικους τροπους, και οχι αυτο που εγινε με την διαφημιση σε χωρα του περσικου κολπου που δεν απεδωσε απολυτως τιποτα,ουτε ενας αραβας δεν ηρθε φετος στην ανδρο αλλα ουτε και θα ρχοντανε, σε αλλα μερη πανε αυτοι , συνεπως θα πρεπει να στοχευουμε ρεαλιστικα σε χωρες που μπορει να εχουμε πιθανοτητες οι τουριστες απο αυτες να ερθουν στο νησι, και να μην γινονται αποστολες μονο και μονο για να πανε μερικοι σε μερη που δεν εχουν παει , δεν ειναι αυτο το αντικειμενο. Η ανδρος μπορει και εχει μεγαλες δυνατοτητες για ποιοτικο τουρισμο και εναλλακτικο συναμα , που θα φερει χρηματα στο νησι και οχι καποιοι να προσπαθουν να επενδυουν στον μαζικο τουρισμο, αυτο το ειδαμε ειδικα φετος και δεν εδωσε τιποτα παρα μονο σε καποιους αυτους, που ανεφερα παραπανω , στους υπολοιπους ομως που αποτελουν και την μεγαλυτερη μαζα εδωσε μηδαμινα εως καθολου εσοδα, οσο γρηγοροτερα το καταλαβουμε αυτο τοσο το καλυτερο για ολο το νησι , η μαζικοτητα δεν οδηγει πουθενα , και εξυπακουεται οτι για να εχουμε ποιοτικο τουρισμο θα πρεπει να προσφερουμε τις αναλογες υποδομες και υπηρεσιες!!
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΙΔΗΣΗ ΣΤΗΝ ΜΙΖΕΡΙΑ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ. ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ !!!
Συνχαρητηρια για την επιλεκτικη προβολη των σχολιων, εφοσον αυτα δεν ειναι υβριστικα και δεν στρεφονται εναντιον κανενος, εχουμε πεσει πολλες φορες θυμα αυτης της πρακτικης που κατα κοινη ομολογια λεγεται λογοκρισια, δεν εινα δυνατον να προβαλονται μονο αυτα που σας αρεσουν και σας συμφερουν λυπαμε παρα πολυ αυτο ειναι απαραδεκτο , και παλι επεσα θυμα αυτης της συμπεριφορας!!!!
Δημοσίευση σχολίου